۱۰ مهر ۱۴۰۳ - ۲۱:۳۹
کد خبر: ۷۶۶۳۴۰
حجت الاسلام والمسلمین سید هاشم الحیدری:

جمهوری اسلامی تا پیروزی نهایی در کنار حزب الله است

جمهوری اسلامی تا پیروزی نهایی در کنار حزب الله است
سخنران مراسم بزرگداشت شهید نصرالله با بیان اینکه راز موفقیت حزب الله سلاح نیست بلکه اطاعت از ولایت است، گفت: دشمنان اسلام یعنی اسرائیل و آمریکا و حکام برخی از کشورهای عربی در رسانه ها اینگونه القا می کنند که جمهوری اسلامی حزب الله را تنها گذاشته است اما این یک دروغ بزرگ است.

به گزارش خبرنگار سرویس سیاسی خبرگزاری رسا، حجت الاسلام والمسلمین سید هاشم الحیدری از فرماندهان جبهه مقاومت در چهارمین شب از مراسم بزرگداشت مقام شهید سیدحسن نصرالله دبیرکل فقید حزب الله لبنان که امشب در حرم حضرت معصومه (س) برگزار شد، ضمن تسلیت شهادت  سید مقاومت به حضرت بقیه الله الاعظم (عج) و نائب بالحق ایشان امام خامنه ای گفت: برای این سرباز کوچک حضور در مجلس ترحیم سید عزیز و شجاع مقاومت بسیار سخت و جانکاه است.

وی افزود: سید حسن سی و دو سال دنبال شهادت و البته پیروزی فلسطین بود. سخن از سید حسن نصرالله بسیار سخت است او اهل گریه شبانه و جهاد و پیکار در روز بود، در مقابل ارتش اسرائیل و آمریکا با مردان دلاور حزب الله ایستاد و انواع تحریم ها و سختی ها را تحمل کرد تا روزی آزادی غزه را ببیند.

سخنران حرم با اشاره به اینکه سید حسن نصرالله سرباز و ذوب شده در ولایت بود، ابراز کرد: سرباز عاشق و شاگرد امامین انقلاب بود و همواره دنبال اجرای منویات مقام معظم رهبری بود و اگر احساس و یا احتمال می داد حضرت آقا فرمایش و امری دارند بدون پرسیدن علت و دلیل اوامر رهبری را با جان ودل می پذیرفت و به آن عمل می کرد.

سید حسن نصرالله ذوب در ولایت فقیه بود

استاد حوزه علمیه با ابراز اینکه فرمانده ای مثل سید حسن نصرالله در اطاعت از رهبری ندیده ام، تصریح کرد: از سید حسن شنیدم هر روز دعا می کنم خدایا بقیه عمرم و عمر خانواده ام را بگیر و به عمر مقام معظم رهبری بیفزا. سید حسن عاشق رهبری بود و راز موفقیت حزب الله سلاح نیست بلکه اطاعت از ولایت است.

حجت الاسلام والمسلمین سید هاشم الحیدری افزود: رفتار حزب الله با ولایت رفتار فقهی نیست بلکه ارتباط عاشقانه است همانگونه که در شب عاشورا همراهان حسین بن علی (ع) با امام خود رفتار عاشقانه داشتند.

وی شهید سید حسن نصرالله را مطیع اوامر مقامعظمای ولایت توصیف کرد و اظهار داشت: برای شهید نصرالله هر روز عاشورا بود؛ سید حسن نصرالله هر روز با حضرت آقا بیعت می کرد. گلایه دارم چرا در ایران در روز عاشورا از بیعت با ولایت و نائب امام زمان سخن نمی گویید در حالی که سید حسن در روز عاشورا با نائب امام زمان بیعت دوباره می بست که تا آخرین قطره خونش سرباز مطیع ولایت باشد.

ولایت هزاران هزار سیدحسن نصرالله دارد

سخنران محفل معارفی حرم بانوی کرامت با بیان اینکه در کنار رهبری هزاران سیدحسن نصرالله ایستاده است، خاطرنشان کرد: هدف دشمنان و آمریکا و اسرائیل سر ولی فقیه همچون سر حسین بن علی (ع) است اما با وجود سربازان جان برکفی همچون سید حسن نصرالله این آرزو را به گور خواهند برد. ولایت هزاران هزار سیدحسن نصرالله دارد و پای ولایت فقیه تا آخرین قطره خونمان ایستاده ایم.

فرمانده جبهه مقاومت با ابراز اینکه وصیت سید حسن پشتیبانی و اطاعت از ولایت فقیه بود، اذعان کرد: راز سربلندی و موفقیت سید حسن نصرالله اطاعت از ولایت فقیه بود؛ این روزها صاحب عزا امام خامنه ای است ولی امروز یک لحظه تاریخی است و دشمنان اسلام یعنی اسرائیل و آمریکا و حکام برخی از کشورهای عربی در رسانه ها اینگونه القا می کنند که جمهوری اسلامی حزب الله را تنها گذاشته است اما این یک دروغ بزرگ است و به عنوان یک سرباز عراقی در جبهه ولایت شهادت می دهم که جمهوری اسلامی از روز اول با حزب الله بوده و خواهد بود.

حجت الاسلام والمسلمین سید هاشم الحیدری با تاکید بر اینکه اگر جمهوری اسلامی نبود حزب الله هم نبود، بیان کرد: جمهوری اسلامی همواره در کنار حزب الله و حامی جبهه مقاومت است و اگر تا به امروز جواب داده نشده است از سر تدبیر و حکمت می باشد و با تندروی نباید بی محابا و بی گدار به آب زد. به رهبری اعتماد کنید و منتظر پاسخ دندان شکن باشید.

حرف دشمن را تکرار نکنید

وی با اشاره به اینکه حرف دشمن را تکرار نکنید، گفت: سپاه تا لحظه شهادت سید حسن نصرالله در کنار ایشان و مردم لبنان بود و پس از آن هم خواهد بود. اگر جمهوری اسلامی نبود، حماس، حزب الله و جبهه مقاومت هم نبود و هیچ تغییری در سیاست کلان جمهوری اسلامی رخ نداده و تاخیر در انتقام تنها تدبیر است و این تدبیر دست امام خامنه ای است.

وی توصیه به همدلی و همزبانی در بین جوانان حزب الهی کرد و ادامه داد: جوانان حزب اللهی نیاز به رفتن به سمت مرز لبنان نیست در حزب الله صدها هزار مجاهد هست. امروز نیاز به وحدت همدلی و همزبانی داریم.

فرمانده جبهه مقاومت در پایان با بیان اینکه جمهوری اسلامی تا پیروزی نهایی در کنار حزب الله است، گفت: امید قدس و مسجد الاقصی به شما ایرانیان است، شما چهل و پنج سال در صحنه هستید و ولایت را از قوه به فعلیت رسانده اید.

حمیدرضا شاکر
ارسال نظرات