۱۲ مهر ۱۴۰۳ - ۱۱:۴۶
کد خبر: ۷۶۶۴۶۷
حجت‌الاسلام والمسلمین رفعتی نائینی در گفت‌وگو با رسا:

عملیات «وعده صادق ۲» سبب روحیه گرفتن جبهه مقاومت شد

عملیات «وعده صادق ۲» سبب روحیه گرفتن جبهه مقاومت شد
استاد حوزه علمیه قم عملیات دفاعی جمهوری اسلامی ایران در هدف قرار دادن اهداف مهم نظامی رژیم صهیونیستی را ضروری و پرقدرت ارزیابی کرد و روحیه گرفتن جبهه مقاومت را از نتایج آن دانست.

حجت‌الاسلام والمسلمین عباس رفعتی نائینی استاد سطوح عالی حوزه علمیه قم در گفت‌وگو با خبرنگار سرویس سیاسی خبرگزاری رسا، با سپاس از نیروهای مسلح و سپاه پاسداران و فرماندهی کل قوا از عملیات دوم وعده صادق، اظهار داشت: پاسخ دندان شکن و عملیات پرقدرت بسیار ضروری بود و دل همه مردم و کسانی که در جبهه مقاومت هستند را شاد کرد.

وی در ادامه با بیان اینکه خداوند به ما فرمان داده است از اسلام دفاع کنیم، تصریح کرد: خداوند متعال قول داده است در مسیر این دفاع ما را یاری کند و بازتاب این حمله ارزشمند و قاطع موشکی سپاه بازتاب بسیار خوب و پیروزمندانه بوده چراکه طبق اکثر برآوردها 90 درصد موشک های شلیک شده، به اهداف اصابت کرده است؛ گرچه در این پاسخ تاخیر شد اما شاید حکمتی داشت که باید خیر ببینیم.

استاد سطوح عالی حوزه علمیه رژیم صهیونیستی را کمتر از آن دانست که در مقابل تجهیزات نظامی ایران بتواند حمله کرده و خطر ایجاد کند، اظهار داشت: قدرت نظامی ما ستودنی است و شرایط برای اسرائیل باید به گونه ای پیش برود که جلوی تجاوز نظامی به لبنان گرفته شود.

وی در پایان با اشاره به تدابیر چند دهه ای رهبر معظم انقلاب در ساماندهی موفق راهبردهای نظامی و گسترش فناوری های مهم نظامی، خاطرنشان کرد: عملیات وعده صادق که در نتیجه پیشرفت های بومی نیروهای نظامی صورت گرفت، تاثیر زیادی داشت و در پی آن زیرساخت های نظامی آسیب زیادی دید و بدتر از آسیب ها، روحیه ای است که رزمندگان حزب الله و جبهه مقاومت پیدا کردند تا جلوی دشمن صهیونی را بگیرند.

ارسال نظرات