۱۲ مهر ۱۴۰۳ - ۱۳:۰۳
کد خبر: ۷۶۶۴۶۹
آیت الله رجبی در گفت‌وگو با رسا:

عملیات «وعده صادق ۲» نشان داد، رژیم صهیونیستی از خانه عنکبوت سست‌تر است

عملیات «وعده صادق ۲» نشان داد، رژیم صهیونیستی از خانه عنکبوت سست‌تر است
رئیس مؤسسه آموزشی و پژوهشی امام خمینی با بیان اینکه رژیم صهیونیستی به مناطق مسکونی و زنان و کودکان حمله می کند، گفت: در عملیات سپاه حمله موفقی به اهداف نظامی صورت گرفت و نشان داد که فرهنگ شیعی به دنبال آدم کشی نیست بلکه می خواهد جلوی متجاوز را بگیرد.

آیت الله محمود رجبی رئیس مؤسسه آموزشی و پژوهشی امام خمینی در گفت‌وگو با خبرنگار سرویس سیاسی خبرگزاری رسا، با تقدیر از عملیات شکوهمندانه و اقتدار آمیز سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، اظهار داشت: خدا را شکر می کنیم که نیروی دلاور ما پاسخ به شهادت رساندن اسماعیل هنیه و جنایت های رژیم صهیونیستی را دادند همانطورکه رهبر عزیز ما پاسخ جنایت شهادت هنیه را وعده دادند که با صلابت انجام گرفت.

وی به خوشحالی مردم عزیز ایران و حمایت از مردم غزه و لبنان اشاره کرد و افزود: شادی های مردمی نکته قابل توجهی است و پاسخی به یاوه گویان ناآگاه و جاهل بود که بدانند ملت ما مدافع فرهنگ مقاومت است.

عضو شورای عالی حوزه های علمیه با بیان اینکه مقاومت برخاسته از آیات و روایات ما است، ادامه داد: قرآن می فرماید متجاوز را بر سر جایش بنشانید و همانگونه پاسخ دهید که او حمله کرده است؛ این عملیات نشان داد رژیم صهیونیستی مانند خانه عنکبوت است همانطور که سید حسن نصرالله گفته بود.

وی به ناکارآمدی سامانه های پدافندی و گنبد آهنین در مقابل موشک های ایرانی اشاره کرد و گفت: موشک ها به هدف رسید و آنگونه که لازم بود اصابت کرد؛ در این عملیات فرهنگ شیعه رعایت شد و به مناطق نظامی و جنایتکاران حمله شد؛ دلاورمردان ما در جنگ تحمیلی دقت می کردند که غیرنظامی ها دچار مشکل نشوند و در عملیات وعده صادق نیز اینگونه بود که موشک ها به مناطق نظامی و امنیتی برخورد کرد تا تعالی فرهنگ تشیع رسانده شد.

آیت الله رجبی عدم حمله به اهداف غیرنظامی را تبلیغ و معرفی تشیع علوی دانست و به حملات رژیم صهیونیستی به مناطق مسکونی و کشتار زنان و کودکان اشاره کرد و گفت: فرهنگ ما، آدم کشی نیست و حملاتی که حزب الله انجام داد نیز نشان داد که به دنبال پیروزی به هر قیمتی نیستند.

عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم ادامه داد: عملیات وعده صادق 2 روحیه بالای جبهه مقاومت را مضاعف خواهد کرد زیرا نیروی رزمنده مقاومت بر اساس انگیزه دینی و رسالت انسانی عمل می کند و در برابر حوادث مقطعی تضعیف نشده و عزم راسخش دچار مشکل نمی شود.

رئیس مؤسسه آموزشی و پژوهشی امام خمینی با بیان اینکه اقتدار نظام جمهوری اسلامی نشان داده شد و جبهه مقاومت دید که ایران در کنار او است، افزود: کشورهای منطقه که تمایل به عادی سازی روابط دارند و یا انکار خصومت با رژیم صهیونیستی می کنند، فهمیدند که نباید به این رژیم اتکا کنند و نظام جمهوری اسلامی با کمال اقتدار می تواند تسلیحات خود را از همه موانع دشمن عبور دهد در حالی که آمریکا هم کاری نتواند صورت دهد. 

وی در پایان خاطرنشان کرد: آمریکای جهانخوار خواهد فهمید نمی تواند با حمایت از رژیم صهیونیستی این رژیم را نگه دارد و اگر در موضع قدرت بود با رزمندگان می جنگید. هیچ مانعی برای پشیمان کردن رژیم صهیونیستی وجود ندارد.

ارسال نظرات