۱۳ مهر ۱۴۰۳ - ۱۴:۳۴
کد خبر: ۷۶۶۵۵۹
حجت الاسلام والمسلمین نظری منفرد:

دنیا نظاره گر قدرت جمهوری اسلامی ایران در حمله به رژیم صهیونیستی بود

دنیا نظاره گر قدرت جمهوری اسلامی ایران در حمله به رژیم صهیونیستی بود
سخنران مراسم بزرگداشت شهید سید حسن نصرالله با بیان اینکه جنگ، سختی دارد اما یقین بدانید اسرائیل در این جنگ هم شکست خورده است، گفت: اراده خدا بر نصرت و پیروزی جبهه حق و مسلمانان است.

به گزارش خبرنگار سرویس سیاسی خبرگزاری رسا، حجت اللاسلام والمسلمین نظری منفرد در مراسم بزرگداشت شهدای مظلوم لبنان و عالم مجاهد شهید سید حسن نصرالله که امروز صبح در دفتر حضرت آیت الله نوری همدانی برگزار شد، گفت: این هفته ای که گذشت شهادت دبیرکل حزب الله لبنان، عالم وارسته سید حسن نصرالله و برخی از فرماندهان و مردم مظلوم لبنان اتفاق افتاد، ما اظهار همدردی می‌کنیم و نمی توانیم نسبت به این فاجعه بی تفاوت باشیم و همانگونه که مقام معظم رهبری فرمودند هرگونه که در توانمان هست باید کمک و یاری رسان مردم لبنان باشیم.

وی افزود: این مردم بی پناه برادران دینی ما هستند لذا نباید بی تفاوت باشیم، حرکتی که از طرف ایران به جبران ترور مهمان ما شهید هنیه و شهید نصرالله انجام شد حرکت عجیبی بود که دنیا قدرت ایران را متوجه شد و بازتاب زیادی در رسانه ها داشت.

استاد حوزه با بیان اینکه روزگاری سیم خاردار نداشتیم، اظهار داشت: با وجود اینکه چهل سال در تحریم به سر می بریم اما امروز به فضل الهی و مجاهدت مجاهدان و سربازان امام زمان (عج) به جایی رسیده ایم‌ که موشک های نقطه زن و بالستیک داریم و دنیا قدرت ایران را به چشم دید.

حجت‌الاسلام والمسلمین نظری منفرد با بیان اینکه اسرائیل از سر ترس وحشیانه به جان مردم بی پناه لبنان و غزه افتاده است، تصریح کرد: روزگاری مردم فلسطین به تنهایی و با سنگ مقابله می کردند اما امروز کشورهای حامی فلسطین اطراف اسرائیل را احاطه کرده است لذا اسرائیل تصور نمی کرد با پیشرفته ترین سلاح ها کارش به چنین جایی برسد.

وی با اشاره به حادثه تاریخی بنی قینقاع در صدر اسلام افزود: اسلام دین رحمت و پیامبر ما رحمت للعالمین است اما اگر دشمن قصد توطئه و خرابکاری دارد باید با تمام قدرت به مقابله برخاست.

حجت‌الاسلام والمسلمین نظری منفرد با بیان اینکه غربی‌ها تصور می‌کردند ماجرای جبهه مقاومت با تجهیز اسرائیل به انواع تسلیحات مدرن و قوی به سرانجام می‌رسد، به ماجرای اطمینان خاطر یهودیان صدر اسلام به واسطه دژهایشان اشاره کرد و گفت: یهودیان گمان می‌کردند که دژهای مستحکم‌ شان از آنان دفاع می‌کند، اما خداوند در قلوب‌شان وحشت انداخت. امروز هم این ترس و ارعاب در دل اسرائیل و حامیان آنها انداخته شده است.

سخنران مراسم اضافه کرد: امروز رعب و ترس در دل اسرائیل و حامیان صهیونیست هاست آنها می دانند اگر مسلمانان متحد شوند لحظه ای وجود نخواهند داشت لذا به دنبال اختلاف و تفرقه انداختن بین جهان اسلام هستند.

وی ابراز داشت: یکی از جنود الهی رعب و وحشت است امروز حدود دو میلیارد مسلمان در دنیاست و علی رغم همه کارشکنی ها و اختلاف افکنی ها بین مسلمانان، امروز صهیونیست از چند جهت بوسیله عراق، لبنان، یمن، سوریه و ایران محاصره شده است.

حجت‌الاسلام والمسلمین نظری منفرد با بیان اینکه وعده الهی بر پیروزی جبهه حق است، اظهار داشت: خداوند همانگونه که مسلمانان را در بدر بدون داشتن سلاح نصرت و یاری کرد امروز هم اراده خدا بر نصرت و پیروزی جبهه حق و مسلمانان است.

استاد حوزه علمیه با اشاره به اینکه با ترور سردار سلیمانی و شهید سید حسن نصرالله کار جبهه مقاومت پایان نمی پذیرد، اظهار داشت: اسراییل هیچگاه گمان نمی کرد حوثی های یمن، حشدالشعبی عراق، حزب الله و نظام اسلامی ایران به چنین قدرتی رسیده باشد. جنگ سختی دارد اما یقین بدانید اسرائیل در این جنگ هم شکست خورده است.

استاد حوزه علمیه قم با تاکید بر اینکه آمریکا وارد هر کشوری شد به سرنوشت شکست مبتلا گردید، گفت: آمریکا همانطور که در افغانستان و ویتنام و عراق نتوانست به پیروزی برسد، امروز هم که توسط اسرائیل در حال جنایت‌آفرینی در لبنان و فلسطین است نمی‌تواند حماس و مقاومت اسلامی لبنان را از بین ببرد.

حجت‌الاسلام والمسلمین نظری منفرد با اشاره به اینکه جنگ حق و باطل سختی‌ها و شهید دادن‌ها دارد اما امتیاز رزمندگان اسلام در این است که خداوند حامی و پشتیبان آنان است، گفت: احساسات عمیق مردمی در قبال شهادت شهید نصرالله و حمایت مراجع عظام تقلید از مردم و شیعیان مظلوم لبنان با اجازه مصرف بخشی از سهم امام (عج) قابل قدردانی است.

استاد حوزه علمیه قم در پایان سخنان خود پایان عمر رژیم سفاک و کودک‌کش صهیونیستی را مطابق با سنت‌های قطعی الهی نزدیک دانست.

ارسال نظرات