۱۴ مهر ۱۴۰۳ - ۱۳:۳۸
کد خبر: ۷۶۶۵۹۰
امام جمعه موقت کاشان:

هیچ عملی بدون جزا باقی نخواهد ماند

هیچ عملی بدون جزا باقی نخواهد ماند
اصفهان – حجت الاسلام اسلامی تبار گفت: قانون خداوند بر این است که هیچ عملی را بدون جزا نمی‌گذارد و هر انسانی اعم از کافر یا مومن، زن یا مرد و فاسق یا عادل، جزای اعمال صالح و غیر صالح خود را خواهند دید.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در کاشان، حجت الاسلام محمدرضا اسلامی تبار جمعه شب جلسه تفسیر آیه ۵۱ سوره مبارکه ابراهیم که در مسجد آیت الله رضوی کاشان برگزار شد، گفت: در این آیه خداوند کیفیت عذاب مجرمین را در روز قیامت برای پیامبر اکرم(ص) بیان کرده است.

وی افزود: این آیه جزای اعمال را عمومی دانسته است، چرا که قانون خدا بر این است که عمل هیچ انسانی را بدون پاسخ نمی‌گذارد و بر اساس روایات برای حیوانات نیز برنامه دارد.

حجت الاسلام اسلامی تبار گفت: قانون خداوند بر این است که هیچ عملی را بدون جزا نمی‌گذارد و هر انسانی اعم از کافر یا مومن، زن یا مرد و فاسق یا عادل، جزای اعمال صالح و غیر صالح خود را خواهند دید.

وی گفت: پاداش برای هر نوع اعمال و هرکاری چه کم و چه زیاد باشد وجود دارد، از این رو حضرت لقمان به فرزند خودی می‌فرماید، عملی که انجام می‌دهید حتی اگر به اندازه سر سوزن باشد پاداش آن را دریافت می‌کنید.

حجت الاسلام اسلامی تبار گفت: انسان اگر حتی نیت انجام کار خیر و عمل صالح داشته باشد، اما موفق به انجام آن هم نشود پاداش آن را دریافت می‌کند، اما اگر عمل صالح داشته باشد ۱۰ برابر پاداش می‌گیرد./۱۳۰۷/

محمد ملک آبادی
ارسال نظرات