۱۶ مهر ۱۴۰۳ - ۲۱:۰۴
کد خبر: ۷۶۶۷۸۲
آیت‌الله حسینی خراسانی در گفت‌وگو با رسا تأکید کرد؛

طوفان‌الاقصی؛ پایانی بر افسانه شکست‌ناپذیری رژیم صهیونیستی

طوفان‌الاقصی؛ پایانی بر افسانه شکست‌ناپذیری رژیم صهیونیستی
آیت الله حسینی خراسانی ضمن تبریک سالروز عملیات طوفان الاقصی، این عملیات را امید آفرین برای همه ملت های مظلوم جهان و سبب از بین رفتن تبلیغات شکست ناپذیری رژیم صهیونیستی دانست.

آیت الله سید احمد حسینی خراسانی نماینده مجلس خبرگان رهبری در گفت‌وگو با خبرنگار سرویس سیاسی خبرگزاری رسا، ضمن حیرت آور خواندن عملیات طوفان الاقصی به عنوان یک پدیده در تاریخ جهان، سالروز انجام این عملیات را تبریک گفت و ادامه داد: طوفان الاقصی در حقیقت انعکاس و عکس العمل یک ملت از ستم به ستوه آمده و جمعیت مظلوم و تحت ستم بود؛ این ظلم و ستم و جنگ علیه مظلومان فلسطینی از حدود 80 سال پیش آغاز شد.

وی افزود: عملیات طوفان الاقصی درس های زیادی دارد؛ یکی از این درس ها این است که دفاع از سرزمین، خانه و شرف حق هر انسان و جمعیتی است، هر ملتی شرعا و قانونا می تواند از خودش دفاع کند و این عملیات در واقع عملیاتی دفاعی بود.

آیت الله حسینی خراسانی با اشاره به فطری بودن دفاع از خود اظهار داشت: مظلوم هیچ وقت نباید تصور کند حال که دشمن قدرتمند است نباید به فکر مقابله باشد، بلکه باید با تمام توان با دشمن مقابله کند؛ استقامت و صبر، یاری و نصرت خدا را به همراه خواهد داشت.

نماینده مجلس خبرگان رهبری، مقاومت مردم فلسطین و خصوصا عملیات طوفان الاقصی را امید آفرین برای تمام ملت های تحت ظلم جهان دانست و گفت: رژیم صهیونیستی  درنده خو و پلید با کمک حامیان خود و تبلیغات گسترده به دولت ها و ملت های منطقه باورانده بود که زوال ناپذیر است، اما طوفان الاقصی این تبلیغات دروغین را شکست و به مردم مظلوم دیگر نقاط جهان ثابت کرد مقاومت نتیجه می دهد و این رژیم خونخوار مورد حمایت آمریکا شکست پذیر است.

وی حملات وحشیانه امروز رژیم صهیونیستی را ناشی از استیصال و عدم موفقیت در عرصه میدان نبرد سیاسی و نظامی عنوان کرد و ابراز داشت: امروز کار به جایی رسیده که رژیم صهیونیستی خود را در معرض از بین رفتن می بیند و به این سبب دست به جنایات بی سابقه ای می زند و باعث کشته شدن مردم زیادی شده است و شهرهای زیادی را ویران و غیر قابل سکونت کرده و معلوم نیست چه تعداد مردم هنوز زیر آوار هستند.

آیت الله حسینی خراسانی یکی دیگر از جنایات های از روی استیصال این رژیم را که لازم است از نظر حقوق بین الملل پیگیری شود را انفجار دستگاه های ارتباطی و پیجرهای دست مردم ذکر کرد و افزود: استفاده از تکنولوژی برای ضربه زدن به مردم غیر نظامی حتما باید از طریق نهادهای بین المللی پیگیری شود و بی تفاوتی نهادهای بین المللی و مسلمان سبب جری شدن این رژیم و دست زدن به جنایت بیشتر و کشتار مردم جنوب لبنان شد.

وی تأکید داشت که روند زوال رژیم مشهود است و افزود: ترورهای اخیر فرماندهان حماس و حزب الله لبنان و استفاده از بمب های ممنوعه نشان از آن دارد که این رژیم در عرصه میدان به موفقیتی دست پیدا نکرده و برای پوشش شکست هایش دست به چنین جنایاتی می زند.

نماینده مجلس خبرگان رهبری با تمجید از مقاومت و عملیات های بدون وقفه جبهه مقاومت و خصوصا حزب الله لبنان ابراز کرد: با استمرار صبر و مقاومت مردم فلسطین و لبنان و حمایت های جمهوری اسلامی ایران قطعا فتح و پیروزی جبهه حق نزدیک است.

وی در پایان تصریح کرد: جبهه مقاومت باید قدر رهبری مقتدر و بصیر، رهبر معظم انقلاب را بداند، چراکه این یک فرصت استثنائی است.

ارسال نظرات