۱۷ مهر ۱۴۰۳ - ۱۴:۱۵
کد خبر: ۷۶۶۸۳۳
فرمانده نیروی انتظامی استان قم مطرح کرد؛

اهمیت همکاری نهادهای فرهنگی در رفع آسیب ها اجتماعی

اهمیت همکاری نهادهای فرهنگی در رفع آسیب ها اجتماعی
میرحیدری با اشاره به اینکه ایجاد معاونت اجتماعی نیروی انتظامی در راستای کمک به سایر نهادی های فرهنگی است، گفت: نیروی انتظامی درد جامعه را احساس می کند، ولی برای درمان نیاز به همکاری با سایر نهادهای فرهنگی دارد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، سردار محمد رضا میرحیدری فرمانده نیروی انتظامی استان قم در دیدار مدیر عامل و مسئولان خبرگزاری رسا ضمن تسلیت شهادت سید حسن نصرالله و گرامیداشت یک‌سالگی عملیات موفقیت آمیز طوفان الاقصی، اظهار داشت: شهید سید حسن نصرالله چندین دهه هیمنه پوشالی رژیم صهیونیستی را با حکمت و تربیت مجاهدان شکست داد و با شهادت ایشان دل همه مومنین اندوهگین شد.

فرمانده نیروی انتظامی استان قم با تبریک حضور میلیونی مردم وفادار و ولایتمدار ایران اسلامی در "جمعه نصر"، ابراز کرد: این نماز جمعه ضربه محکمی به دشمنان اسلام بود و حضور مردم شجاعت شیعه و پایداری آنان را در دفاع اعتقادات نشان داد.

وی با تقدیر از مجموعه ارزشمند خبرگزاری رسا که با بهره گیری از نظرات علما و صاحب نظران دینی فعالیت های خوبی را در عرصه جهاد تبیین دارد، تصریح کرد: از تلاش های هدفمند خبرگزاری رسا در جهت کنترل تهدیداتی که دشمن برای به ضعف کشاندن حرکت انقلاب دارد قدردانی می کنیم.

اهمیت همکاری نهاد های فرهنگی در رفع آسیب ها اجتماعی

سردار میرحیدری همچنین در بخشی از سخنان خود بر لزوم افزایش سطح همکاری ها میان خبرگزاری رسا و نیروی انتظامی تأکید کرد.

فرمانده نیروی انتظامی استان قم با اشاره به قداست شهر قم در بین شهرهای کشور، گفت: هدف دشمن برای این شهر بویژه ایجاد انحرافات و آسیب های اجتماعی است که به صورت ویژه برنامه ریزی دارد که لازم است رسانه های حوزوی علل و عوامل جرایم این شهر را پیگیری و راهکارهای مناسب ارائه دهند.

وی با اشاره به اینکه ایجاد معاونت اجتماعی نیروی انتظامی در راستای کمک به سایر نهادی های فرهنگی است، افزود: نیروی انتظامی درد جامعه را احساس می کند ولی برای درمان نیاز به همکاری با سایر نهاد های فرهنگی دارد؛ متاسفانه حس دلسوزی و نگاه انقلابی در برخی مسئولان وجود ندارد.

سردار میرحیدری با اشاره به عدم توجه به تربیت نسل جوان در خانواده و دانشگاه، تصریح کرد: تلاش خانواده ها و نهادهای فرهنگی می تواند بسیاری از آسیب ها اجتماعی را کاهش دهد.

ارسال نظرات