۱۷ مهر ۱۴۰۳ - ۱۴:۲۲
کد خبر: ۷۶۶۸۴۲
آیت الله نوری همدانی:

یکی از مهمترین خدمات ايجاد امنیت است‌

یکی از مهمترین خدمات ايجاد امنیت است‌
حضرت آیت الله نوری همدانی در دیدار عده‌ای از فرماندهان نیروی انتظامی تصریح کرد: یکی از مهمترین خدمات، ايجاد امنیت است‌ و این خدمات باید در سراسر کشور یکسان باشد.

به گزارش سرویس سیاسی خبرگزاری رسا، حضرت آیت الله نوری همدانی از مراجع تقلید پیش از ظهر امروز در دیدار عده‌ای از فرماندهان نیروی انتظامی ضمن تجلیل از خدمات ارزشمند این نیرو گفت: امروز امنیت موجود در کشور بواسطه این جانفشانی هایی است که نیروی انتظامی انجام‌ می‌دهد و کمتر روزی است که شهید تقدیم نکند و ما قدردان زحمات نیروی انتظامی در عرصه‌های مختلف هستیم.

حضرت آیت الله نوری همدانی با اشاره به اهمیت خدمت به مردم تصریح کرد: یکی از مهمترین خدمات، ايجاد امنیت است‌ و این خدمات باید در سراسر کشور یکسان باشد.

این مرجع تقلید با اشاره به کلام مولای متقیان حضرت امیرمؤمنان ابراز کرد: حضرت به مالک اشتر می‌فرمایند: قلبت مملو از محبت مردم باشد و در خدمت به مردم از نزدیک ترین جا تا دورترين نقطه تفاوت نباشد زیرا یا برادر دینی تو هستند یا همنوع تو می‌باشند.

استاد برجسته درس خارج حوزه علمیه قم با اشاره به کلام امام صادق(ع) که می فرماید «لا يَستَغْني أهلُ كلِّ بلدٍ عن ثلاثةٍ يُفزَعُ إليهِم في أمرِ دُنياهُم و آخِرَتِهِم، فإن عَدِموا ذلكَ كانوا هَمَجا: فَقيهٌ عالِمٌ وَرِعٌ، و أميرٌ خَيّرٌ مُطاعٌ، و طبيبٌ بَصيرٌ ثِقةٌ» خاطرنشان کرد: سه نیاز مردم باید در هر نقطه مسکونی تامین شود والا هرج و مرج حاکم می‌گردد؛ فقیه عالم و پرهیزگار، طبیب بصیر و ثقه و همچنین امیر خیّر و مطاع است.

یکی از مهمترین خدمات ايجاد امنیت است‌

حضرت آیت الله نوری همدانی بیان کرد: شهر قم دارای جایگاه و اهمیت خاصی است و در روایات تأکید شده اهل قیام هستند و قیام حضرت مهدی «عجل الله تعالی فرجه الشریف» را نصرت می‌کنند.

وی زمان و تحولات منطقه را مهم دانسته و با گرامیداشت یاد و خاطره شهید مجاهد سید حسن نصرالله و شهدای مقاومت افزود: همه باید با هوشیاری و درایت این تحولات را رصد کنیم تا دشمن که هدفش از بین بردن دین و ارزشها و زیرپا گذاشتن حقوق بشر است جرأت ادامه این وحشیگری‌ها را نداشته باشد.

ارسال نظرات