۱۹ مهر ۱۴۰۳ - ۲۳:۳۰
کد خبر: ۷۶۶۹۷۳
به همراه تجلیل از برگزیدگان دوره قبل؛

آیین افتتاحیه دوره دوم مدرسه راهبری حل مسئله برگزار شد

آیین افتتاحیه دوره دوم مدرسه راهبری حل مسئله برگزار شد
آیین افتتاحیه دوره دوم مدرسه راهبری حل مسئله توسط بنیاد شیخ انصاری به همراه اختتامیه رویداد شبیه ساز شورای نگهبان با تجلیل از برگزیدگان این رویداد برگزار شد.
به گزارش خبرنگار سرویس حوزه و روحانیت خبرگزاری رسا، آیین افتتاحیه سال تحصیلی مدرسه راهبری حل مسئله به همراه اختتامیه دوره «شبیه ساز شورای نگهبان» پیش از ظهر امروز توسط بنیاد شیخ انصاری برگزار شد.
 
در این مراسم آیت الله حسینی بوشهری با تقدیر از تلاش های بنیاد شیخ انصاری اقدامات این بنیاد در پاسخ به دغدغه های و مشکلات نظام اسلامی را از فعالیت های مورد نیاز در حوزه های علمیه دانست.
 
حجت الاسلام تاکی قائم مقام این بنیاد در توضیح سرفصل های آموزشی مدرسه راهبری حل مسئله، فرایند ابداعی بنیاد شیخ انصاری در مواجهه، راه حل یابی و تحقق مسئله را تشریح کرد.
 
حجت الاسلام بهاری قراملکی مدیر بنیاد شیخ انصاری با خیر مقدم به حضار و آیت الله حسینی بوشهری گفت: بنیاد شیخ انصاری مفتخر است به اینکه بزرگان حوزه در این مجموعه بوده و هدایت می کنند و امیدواریم بتوانیم در سایه این راهنمایی ها مسیر پرخطر را طی کنیم.
 
وی با بیان اینکه آقای لولاچیان زحمات زیادی برای بنیاد شیخ انصاری و حوزه های علمیه کشیده اند، تصریح کرد: حمایت از برنامه های بنیاد سبب شد که حرکتی در حوزه های علمیه رقم بخورد و مورد تأیید آیت الله حسینی بوشهری نیز بوده است.
 
در پایان این آیین از برگزیدگان رویداد شبیه ساز شورای نگهبان تقدیر شد به این صورت که ممتازین دوره اول در یک رویداد رقابتی در قالب 8 گروه شرکت کرده و مصوبات مجلس را بررسی کردند که سه گروه حائز امتیاز برتر، به عنوان برگزیده معرفی شدند.
 
گفتنی است در این مراسم محمود لولاچیان، حجت الاسلام امرودی از اعضاء هیئت امنای بنیاد شیخ انصاری و همچنین حجج اسلام والمسلمین ملکی قائم مقام مدیر حوزه های علمیه و محسن قنبریان استاد این دوره حضور داشتند.
 
ارسال نظرات