۲۷ مهر ۱۴۰۳ - ۱۶:۱۱
کد خبر: ۷۶۷۴۶۷
امام جمعه اهل سنت کرمانشاه عنوان کرد؛

تلاش مزدوران دشمن برای قرار دادن مردم در مقابل نظام اسلامی

تلاش مزدوران دشمن برای قرار دادن مردم در مقابل نظام اسلامی
کرمانشاه ـ ماموستا مرادی گفت: متاسفانه حمایت‌های مزدوران اسرائیلی در خارج از کشور حاکی از این است که رژیم صهیونیستی را وادار به حمله و نابودی مردم ایران و یا تحریم های حداکثری کنند تا اینکه مردم را در مقابل نظام اسلامی قرار دهند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در کرمانشاه، ماموستا ملاعبدالرحمن مرادی در خطبه های این هفته نماز جمعه مردم اهل سنت کرمانشاه که در مسجد امام شافعی این شهر برگزار شد، در سخنانی اظهار داشت: در اخبار روز گذشته شنیده شد که یحیی سنوار توسط رژیم غاصب صهیونیستی شهید شده است لذا باید دانست که میدان مبارزه حق و باطل یا نتیجه اش شهادت یا پیروزی بر دشمنان است.

امام جمعه اهل سنت کرمانشاه گفت: دشمنان بدانند با شهادت سرداران جبهه مقاومت، پرچم این جبهه مبارک هرگز زمین نخواهد ماند و بزرگان و شیرانی در بیشه حاضرند و این پرچم را بلند خواهند کرد و این راه را ادامه خواهند داد.

ماموستا مرادی تصریح کرد: با شهادت سیدمقاومت، شهید سیدحسن نصرالله و شهید اسماعیل هنیه و همچنین شهید یحیی سنوار جبهه مقاومت قوی تر و پر انرژی تر برای مقابله با دشمن صهیونیستی خواهد شد.

این عالم اهل سنت در بخش دیگری از سخنان خود اظهار کرد: وزیر خارجه کشورمان در هفته های اخیر با تداوم رایزنی ها برای توقف جنایات رژیم صهیونیستی به کشورهای منطقه سفر می کند به امید اینکه دول عربی و اسلامی متحد شوند و شر این جرثومه فساد از منطقه کنده شود.

وی افزود: متأسفانه حمایت‌های مزدوران اسرائیلی در خارج از کشور حاکی از این است که رژیم صهیونیستی را وادار به حمله و نابودی مردم ایران و یا تحریم های حداکثری کنند تا اینکه مردم را در مقابل نظام اسلامی قرار دهند.

امام جمعه اهل سنت کرمانشاه عنوان داشت: اما باید گفت که ملت قهرمان ایران فریب ترفندهای مزدوران خائن خارج نشین و نوکران آمریکا و اسرائیل را نخواهند خورد و با جان و دل پشتیبان کشور و نظام خود و خاصه جبهه مقاومت خواهند بود./1400/

ارسال نظرات