۲۹ مهر ۱۴۰۳ - ۱۰:۵۰
کد خبر: ۷۶۷۵۶۱

پیام مرکز امور نخبگان و استعدادهای برتر حوزه در پی شهادت یحیی سنوار

پیام مرکز امور نخبگان و استعدادهای برتر حوزه در پی شهادت یحیی سنوار
مرکز امور نخبگان و استعدادهای برتر حوزه های علمیه در پی شهادت مجاهد نستوه یحیی سنوار پیامی صادر کرد.
به گزارش سرویس حوزه و روحانیت خبرگزاری رسا، پیام مرکز امور نخبگان و استعدادهای برتر حوزه های علمیه در پی شهادت مجاهد نستوه یحیی سنوار بدین شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

شهادت افتخارآمیز مجاهد نستوه، آزاده قهرمان، رهبر جهادی و حماسه ساز، شهید یحیی سنوار موجی جدید از مبارزه و جهاد را در جبهه مقاومت آفرید.

صهیونیست‌ها با شهادت این مجاهد رشید و انتشار تصاویر لحظه های شهادتش ، نمادی جاودانه و ماندگار از یک قهرمان بزرگ اسلامی را در قاب نگاه جهانیان، خصوصاً نسل‌های جوان قرار دادند.

اگرچه یحیای شهید در آسمان درخشان مقاومت اسلامی، بسان ستاره درخشان غروب کرد اما بی‌تردید اثر پیام و تلالو جهادش با طلوع ستارگان درخشان‌تری، این سپهر خونبار را به نفع مسلمانان و آزادی‌خواهان جهان و روشن‌تر خواهند ساخت.

به لطف الهی جوانان قهرمان غزه و کرانه غربی پرچم جهاد او را برخواهند افراشت و به همراه سایر مجاهدان جبهه مقاومت اسلامی، فلسطین مبارک و مسجدالاقصای عزیز را از لوث وجود صهیونیست های خبیث پاک خواهند کرد.

مرکز امور نخبگان و استعدادهای برتر حوزه‌های علمیه کشور به نمایندگی از جامعه نخبگانی حوزه‌های علمیه ایران اسلامی شهادت مجاهد بزرگ، یحیی سنوار را به خانواده آن بزرگمرد و به همسنگرانش در جنبش حماس و به ملت عزیز و سرافراز فلسطین وامت اسلام و تمامی آزادیخواهان در سراسر جهان و بویژه محضر مقام معظم رهبری تبریک و تسلیت می‌گوید و از خداوندمتعال، جهان بدون رژیم اشغالگر قدس را مسئلت می نماید.

إِنَّهُمْ یَرَوْنَهُ بَعِیداً وَ نَراهُ قَرِیباً

مرکز امور نخبگان و استعدادهای برتر حوزه‌های‌ علمیه

ارسال نظرات