۲۹ مهر ۱۴۰۳ - ۱۲:۱۵
کد خبر: ۷۶۷۵۶۳

برگزاری محفل انس با قرآن مدرسه علمیه خواهران غدیریه شیراز با گرامیداشت شهید یحیی سنوار

برگزاری محفل انس با قرآن مدرسه علمیه خواهران غدیریه شیراز با گرامیداشت شهید یحیی سنوار
محفل انس با قرآن مدرسه علمیه خواهران غدیریه شیراز با یاد و خاطره شهدای جبهه مقاومت به ویژه شهید یحیی سنوار با حضور مدیر، اساتید و طلاب این مدرسه برگزار شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در فارس، محفل انس با قرآن مدرسه علمیه خواهران غدیریه شیراز با یاد و خاطره شهدای جبهه مقاومت به ویژه شهید یحیی سنوار با حضور مدیر، اساتید و طلاب این مدرسه برگزار شد.

خانم نعمتی مدیر مدرسه علمیه غدیریه با اشاره به آیات سوره نساء گفت: از آنجا كه سى و پنج آيه ى اوّل اين سوره، پيرامون مسائل خانوادگى است، به سوره ى نساء نام گذارى شده است و آغاز سوره‌ى خانواده، با سفارش به تقوا شروع شده است، يعنى بنيان خانواده، بر تقواست و مراعات آن بر همه لازم است.

وی خاطرنشان کرد: تقوا مقدماتی دارد که قبل از آن که به مرحله تقوا رسید باید مراحلی را طی کرد که اولین مرحله آن خوب بودن و خوب زیستن است که آن هم شاخصه هایی دارد که باید به آن توجه کرد.

این استاد حوزه اظهار کرد: اولین شاخصه خوب بودن ارتباط با خداوند متعال است و دومین شاخصه ارتباط با اهل بیت علیهم السلام و سومین مورد صبر در برابر مشکلات و مصائب زندگی و چهارمین و آخرین آن اعتقاد به معاد و قیامت است که مانع از انجام خیلی از گناهان است.

ارسال نظرات