۰۷ آبان ۱۴۰۳ - ۱۵:۴۷
کد خبر: ۷۶۸۱۵۰

همایش «حزب الله زنده است» برگزار شد

همایش «حزب الله زنده است» برگزار شد
همایش «حزب الله زنده است» در آستانه چهلمین روز از شهادت سیدحسن نصرالله با حضور خانواده‌های معظم شهدای لبنانی و جبهه مقاومت برگزار شد.

به گزارش خبرنگار سرویس سیاسی خبرگزاری رسا، همایش «حزب الله زنده است» در آستانه چهلمین روز از شهادت سید مقاومت با حضور خانواده‌های معظم شهدای لبنانی و جبهه مقاومت صبح امروز در سالن همایش‌های غدیر قم برگزار شد.

در این همایش حجت الاسلام والمسلمین عبدالله حاجی صادقی نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران و رئیس دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم حجت الاسلام والمسلمین احمد واعظی و برخی از فرزندان و خانواده شهدای مقاومت سخنرانی کردند.

همچنین هدی سادات موسوی خواهر دبیرکل اسبق حزب الله لبنان در همایش «حزب الله زنده است» و فرزندان شهیدان زاهدی و نیلفروشان و حاج حسن شالبافان به سخنرانی و مدیحه سرایی پرداختند.

خانواده معظم شهدای لبنانی و شهید شیخ نبییل قاووق، فرزندان شهیدان زاهدی و نیلفروشان، حجت الاسلام معین دقیق مدیر دفتر حزب الله در قم، نمایندگانی از دفاتر مراجع عظام تقلید، طلاب و اساتید حوزه و دانشگاه در این همایش حضور داشتند.

طلال عتریسی مدیر مرکز تحقیقات دانشگاه معارف بیروت نیز در پیامی تصویری به تبیین شخصیت شهید سید حسن نصرالله پرداخت.

همچنین رونمایی از کتاب «مقاومت اسلامی از نگاه قرآن و بر اساس دیدگاه مقام معظم رهبری» و بورس تحصیلی شهید نصرالله در دانشگاه باقرالعلوم(ع) در مقطع ارشد و دکتری از دیگر برنامه‌های همایش «حزب الله زنده است» بود.

جبهه استکبار تمام شاخصه های ابرقدرتی خود را از دست داده است

حجت الاسلام والمسلمین حاجی صادقی با اشاره به قضاوت ها و دیدگاه های جبهه استکبار از جهان اسلام و جبهه مقاومت اظهار داشت: آنان معتقدند که جبهه مقاومت و انقلاب اسلامی مرگ تدریجی آنان را تحقق می بخشد و انقلاب اسلامی در این سال ها نه تنها متوقف نشده؛ بلکه گسترش بسیار شگرفی پیدا کرده است.

وی افزود: امروز جبهه استکبار تمام شاخصه های ابرقدرتی خود را از دست داده و خود آنان اعتراف می کنند که جبهه استکبار همه رقبای خود را از بین برده اند؛ اما نتوانستند با انقلاب اسلامی مقابله کنند.

نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ابراز کرد: دشمنان ایران اسلامی اعتراف می کنند که انقلاب اسلامی توانسته عالم گیر شود و این انقلاب توانسته تا روحیه مقاومت و آزادی را در فرهنگ های غیر اسلامی نیز رسوخ داده و ترویج کند.

وی افزود: دشمنان اعتراف می کنند که الگو و مدل حکمرانی انقلاب اسلامی نه تنها در ایران، موفق بوده؛ بلکه درحال سپری کردن دهه پنجم است و ما با این الگو نه تنها همه فتنه ها را خنثی کردیم؛ بلکه به اعتراف دشمنان گرایش ملت ها و افراد به خود، موثر بودیم.

ارسال نظرات