۱۱ اسفند ۱۳۸۸ - ۰۹:۱۹
کد خبر: ۷۶۹۰۳

یازده مدرسه علمیه جدید در اصفهان احداث می‌شود

خبرگزاری رسا ـ آیت الله طباطبایی از احداث 11 مدرسه علمیه جدید در اصفهان خبر داد و اظهار داشت: این مدارس در یازده نقطه شهر اصفهان با بنایی مقاوم و اسلامی احداث خواهد شد.
یازده مدرسه علمیه جدید در اصفهان احداث می‌شود
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، آیت الله سید یوسف طباطبایی نژاد، رییس حوزه علمیه اصفهان، روز دوشنبه در حاشیه همایش مسؤولان هسته های گزینش، اساتید و مدیران مدارس علمیه کشور که در سالن همایش های مدرسه عالی دارالشفا قم برگزار شد، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا، از برگزاری مراسم تجلیل از طلاب ممتاز مدارس علمیه اصفهان همزمان با سالروز میلاد پیامبر گرامی اسلام و میلاد امام صادق(ع) و همچنین هفته وحدت خبر داد.

آیت الله طباطبایی گفت: این مراسم روز پنج شنبه هفته جاری سیزدهم اسفندماه، در سالروز میلاد حضرت محمد(ص) و میلاد امام صادق (ع) در مدرسه صدر بازار اصفهان برگزار و از طلاب ممتاز تجلیل می شود.

وی بیان داشت: در این مراسم که با حضور اساتید و مدیران مدارس علمیه اصفهان برگزار خواهد شد از بیش از 170 طلبه ممتاز که نمرات آنها از 19 به بالا بوده است با اهدا لوح و هدایایی تجلیل خواهد شد.

مدیر حوزه علمیه اصفهان در ادامه گفت: در حاشیه این مراسم نیز نمایشگاهی از فعالیت ها و اقدامات علمی و پژوهشی طلاب حوزه های علمیه اصفهان برپا خواهد شد.

وی همچنین با اشاره به فعالیت های مرکز مدیریت حوزه های علمیه ابراز داشت: در سال گذشته تمامی مدارس علمیه شهر اصفهان که نیاز به تعمیر و بازسازی داشته، مرمت شده است.

آیت الله طباطبایی در ادامه از احداث 11 مدرسه علمیه جدید در اصفهان خبر داد و افزود: این مدارس در یازده نقطه شهر اصفهان با بنایی مقاوم و اسلامی احداث خواهد شد.

استاد حوزه علمیه در بخش دیگری از سخنانش با تبریک هفته وحدت در خصوص نقش حوزه های علمیه در تبیین و کاربردی کردن وحدت در جامعه ابراز داشت: حوزه های علمیه و روحانیون در تمامی مسائل دینی تنها افرادی هستند که می توانند این گونه موضوعات را تبیین کنند و نقش برجسته ای در این راستا د ارند. /924/پ202/ص
ارسال نظرات