۱۱ اسفند ۱۳۸۸ - ۱۷:۲۵
کد خبر: ۷۶۹۹۴
آیت الله علوی گرگانی:

همه باید قدردان انقلاب و رهبری باشیم

خبرگزاری رسا ـ آیت الله علوی گرگانی با یادآوری نقش مهم نیروهای انتظامی در تامین امنیت جامعه تاکید کرد: نیروهای انتظامی ابتدا باید مراقب خود باشند تا بتوانند در جامعه امنیت ایجاد کنند.
آيت الله علوي گرگاني
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، آیت الله سید محمد علی علوی گرگانی از اساتید برجسته حوزه علمیه قم، عصر امروز سه شنبه، در دیدار با جمعی از دانشجویان دانشکده انتظامی کشور، در سخنانی با اشاره به اهمیت کار نیروهای انتظامی کشور خطاب به دانشجویان تحصیل کننده در دانشکده انتظامی کشور ابراز داشت: آینده نیروی انتظامی از آن شما است و باید سعی کنید از هر حیث خود را آماده نگه دارید.

وی با مفید ارزیابی کردن دوره های بصیرت در شهر مقدس قم تاکید کرد: افراد شرکت کننده در این دوره ها باید با بهره گیری از موقعیت شهر قم بصیرت خود را افزایش داده و جامعه را هدایت کنند.

این استاد حوزه علمیه قم با یادآوری نقش مهم نیروهای انتظامی در تامین امنیت جامعه تاکید کرد: نیروهای انتظامی ابتدا باید مراقب خود باشند تا بتوانند در جامعه امنیت ایجاد کنند.

آیت الله علوی گرگانی افزود: نباید کاری صورت بگیرد که انتظامات به هم بخورد و باید توجه داشت کوتاهی در انجام وظایف انتظامی عواقب بسیاری را به دنبال خواهد داشت.

وی همچنین در بخش دیگری از سخنانش با اشاره به شرایط حساس کشور و نقشه های دشمنان برای ضربه زدن به انقلاب اسلامی بیان داشت: همه ما باید قدردان این انقلاب و نعمت ولایت فقیه و رهبر معظم انقلاب اسلامی باشیم و این قدردانی را در عمل نیز ثابت کنیم.

استاد برجسته حوزه علمیه قم همچنین ضرورت توجه جامعه به ویژه جوانان را به رهنمودهای بزرگان، علما و مراجع تقلید متذکر شد و گفت: چارچوب احکام دین را باید از علما و بزرگان و همچنین حوزه های علمیه گرفت و این مباحث را به دیگران نیز انتقال داد.

آیت الله علوی گرگانی اظهار داشت: جامعه و جوانان باید از بیانات و سخنان علما و بزرگان درس گرفته و آن در زندگی فردی و اجتماعی خود به کار گیرند./924/پ202/ج



ارسال نظرات