۱۲ اسفند ۱۳۸۸ - ۰۸:۴۲
کد خبر: ۷۷۰۲۰
با حضور امام جمعه موقت مشهد؛

اختتامیه دومین دوره مسابقات قرآن حوزه علمیه خراسان برگزار شد

خبرگزاری رسا ـ دومین دوره مسابقات قرآنی طلاب حوزه علمیه خراسان در مشهد به کار خود پایان داد.
مسابقات قرآني طلاب
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در مشهد، اختتامیه دومین دوره مسابقات قرآنی طلاب حوزه علمیه خراسان، شب گذشته در حسینیه خیاط های مشهد برگزار و از نفرات برتر تقدیر شد.

در این مراسم که از روز دوشنبه دهم اسفند ماه، در مشهد آغاز شده بود، شب گذشته با حضور امام جمعه مشهد، به کار خود پایان داد.

در ابتدای این مراسم حجت الاسلام علی اکبر سبزیان، مسؤول دفتر فرهنگی تربیتی مرکز مدیریت حوزه علمیه خراسان، با بیان اینکه سال آینده در دفتر فرهنگی تربیتی مرکز مدیریت حوزه علمیه خراسان، سال اخلاق وتحول نامیده شده است، اظهار داشت: امیدواریم با ورود در عرصه های مختلف قرآنی شاهد پیشرفت روز افزون حوزه علمیه خراسان در حوزه قرآن باشیم.

وی ادامه داد: سعی می کنیم فعالیت های قرآنی دفتر فرهنگی تربیتی مرکز مدیریت حوزه علمیه خراسان تا جایی باشد که این حوزه بتواند به عنوان پیشتاز در عرصه توسعه قرآن و معارف قرآنی در جهان اسلام مطرح شود.

در ادامه مراسم، حجت الاسلام حسینی، امام جمعه موقت مشهد، با تأکید بر حفظ و توجه به قرآن در حوزه های علمیه، یادآور شد: باید بیش از این ها به این کتاب الهی توجه شود زیرا قرآن کتابی است که انسان را به سعادت رهنمون کرده و از فتنه ها نجات می دهد.

همچنین در پایان این مراسم از نفرات برتر در هر رشته تقدیر و شرکت کنندگان در ضیافت شام حضور یافتند./930/پ202/ص
ارسال نظرات