۲۱ اسفند ۱۳۸۸ - ۲۲:۰۳
کد خبر: ۷۷۸۴۷
مسؤول دفتر فرهنگی حوزه علمیه خراسان:

جشنواره بزرگ نشریات تجربی حوزه در سطح ملی برگزار شود

خبرگزاری رسا ـ مسؤول دفتر فرهنگی تربیتی حوزه علمیه خراسان گفت: حوزه علمیه خراسان این آمادگی را دارد که سال آینده با مساعدت وزارت ارشاد، جشنواره بزرگ نشریات تجربی حوزه را در سطح ملی برگزار کند.
نشريات تجربي حوزه خراسان
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در مشهد، مسؤول دفتر فرهنگی تربیتی حوزه علمیه خراسان در مراسم اختتامیه چهارمین جشنواره نشریات تجربی حوزه علمیه خراسان اظهار داشت: با توجه به برنامه ریزی های صورت گرفته، رشد چشمگیری در زمینه رسانه های مکتوب و وبلاگ نویسی در حوزه خراسان شاهد هستیم به گونه ای که امسال برای نخستین بار این نشریات در قالب نمایشگاه به نمایش در آمد.

وی در ادامه حمایت جدی وزارت ارشاد از نشریات تجربی را خواستار شد و افزود: حوزه علمیه خراسان این آمادگی را دارد که سال آینده با مساعدت وزارت ارشاد، جشنواره بزرگ نشریات تجربی حوزه را در سطح ملی برگزار کند.

حجت الاسلام سبزیان با اشاره به این‌که امروز افتخارات حوزه خراسان نشریات علمی تخصصی کشور را اداره می کنند، خاطرنشان کرد: بسیاری از نشریاتی که هم اکنون به صورت تجربی در حوزه منتشر می شوند، ظرفیت تبدیل به نشریات تخصصی و در سطح ملی را دارند که این مهم، توجه ویژه مسؤولان را می طلبد.

در ادامه این مراسم، سردبیر نشریه عقیله مدرسه علمیه حضرت زینب(س) مشهد به نمایندگی از دست اندرکاران نشریات تجربی حوزه به بیان مشکلات و موانع حوزویان در این عرصه پرداخت.

گفتنی است، چهارمین جشنواره نشریات تجربی حوزه علمیه خراسان به همراه نمایشگاه آثار از پانزده تا بیستم اسفندماه در مشهد برگزار شد./930/پ202/س

ارسال نظرات