۲۲ اسفند ۱۳۸۸ - ۱۷:۳۰
کد خبر: ۷۷۸۸۷
عضو هیأت رییسه مجلس:

ولایت فقیه کشتی نجات نظام اسلامی از بحران‌ها است

خبرگزاری رسا ـ عضو هیأت رییسه مجلس شورای اسلامی با اشاره به نقش ولایت و رهبری در جامعه اسلامی گفت: ولایت فقیه ضامن تداوم نظام اسلامی و انسجام مردم است.
احمد ناطق نوري نماينده، عضو هيأت رييسه مجلس
به گزارش خبرنگار خبرگزاری در ساری، احمد ناطق نوری، عضو هیأت رییسه مجلس شورای اسلامی، امروز در همایش میثاق با امام و بیعت با رهبری که در محمود‌آباد برگزار شد، ولایت فقیه را ضامن بقای نظام مقدس جمهوری ایران دانست و گفت: ولایت و رهبری در نظامی اسلامی به عنوان یکی از ارکان مهم محسوب می شود.

وی با بیان این که ولایت فقیه در سی سال گذشته، انقلاب اسلامی را از توطئه‌های مختلف دشمنان حفظ کرده است، بیان داشت: ولایت و رهبری مهم‌ترین رکن در نظام الهی است و در رأس حکومت اسلامی قرار دارد.

ناطق نوری ولایت و امامت را یکی ازاصولی ترین پایه های اعتقادی نظام اسلامی دانست و تصریح کرد: دشمن در طول سی سال گذشته همواره در پی تضعیف جایگاه ولایت و رهبری در جامعه اسلامی بوده است که همواره با شکست روبه‌رو شده است.

عضو هیأت رییسه مجلس شورای اسلامی با بیان این که ولایت فقیه جامعه اسلامی را به سوی تعالی و پیشرفت سوق می دهد، خاطر‌نشان کرد: ولایت فقیه کشتی نجات نظام اسلامی از بحران‌ها است و ما باید به این کشتی نجات پناه ببریم.

وی با تأکید بر اطاعت‌پذیری از فرامین رهبر معظم انقلاب اسلامی ابراز داشت: امروز دشمنان نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران از هر روزنه ای برای ضربه زدن به این نظام استفاده می کنند و همگان باید با اطاعت پذیری از فرامین رهبری توطئه های دشمنان را خنثی کنند.

ناطق نوری یکی از توطئه های دشمنان برای ضربه زدن به نظام مقدس جمهوری اسلامی را تضعیف ولایت فقیه دانست و خاطر‌نشان کرد: در چنین شرایطی تنها راه مقابله با توطئه دشمنان هوشیاری و بصیرت است.

عضو هیأت رییسه مجلس شورای اسلامی در بخش دیگری از سخنان خود حفظ وحدت و انسجام را مهم‌ترین راه خنثی کردن توطئه های دشمنان نظام اسلامی دانست و بیان داشت: امروز دشمنان با ایجاد اختلاف و تفرقه میان مردم به دنبال سوء استفاده هستند که ملت با در این خصوص هوشیار باشند.

وی در پایان تلاش برای پیشرفت ایران اسلامی در بخش های مختلف را یکی از مهم‌ترین راه های خنثی کردن توطئه های دشمنان نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران دانست.

همچنین رییس کمیته امداد امام خمینی‌(ره) محمودآباد در این همایش ‌گفت: در هفته احسان  و نیکوکاری بیش از هشتاد میلیون ریال کمک های نقدی و غیر نقدی مردم خیر و نیکوکار این شهرستان جمع آوری شد./950/پ202/س
ارسال نظرات