۲۴ اسفند ۱۳۸۸ - ۱۴:۴۴
کد خبر: ۷۸۰۱۲
مدیرکل تبلیغات اسلامی گلستان:

مهم‌ترین راه مقابله با جنگ نرم توسعه فرهنگی است

خبرگزاری رسا ـ مدیر کل تبلیغات اسلامی گلستان با اشاره تلاش دشمن برای گسترش فرهنگ‌های غلط در جامعه‌ گفت: تنها با کار فرهنگی می‌توان به جنگ فرهنگی دشمن رفت.
مدير کل تبليغات اسلامي گلستان
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در گرگان، حجت الاسلام نورالله ولی نژاد، مدیر کل تبلیغات اسلامی گلستان، امروز در جمع کارکنان این اداره در گرگان، با اشاره به هجمه های گسترده فرهنگی دشمن برای مقابله با نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران، تنها را مقابله با این هجمه ها را گسترش فعالیت های دینی و فرهنگی دانست.

وی با بیان این که دشمنان نظام اسلامی از ابتدای پیروزی انقلاب اسلامی با توطئه های مختلف درصدد ضربه زدن به این انقلاب بودند، افزود: مهم‌ترین ترفند دشمن امروز پس از ناکامی در جنگ های سخت افزاری جنگ نرم است.

مدیر کل تبلیغات اسلامی گلستان تمام سرمایه گذاری کلان دشمن برای ضربه زدن به نظام اسلامی را به دلیل پیشرفت های متعدد جمهوری اسلامی ایران در حوزه های مختلف علمی، فناوری، پزشکی و نظامی دانست و خاطر نشان کرد: موفقیت‌های امروز جمهوری اسلامی در کنار تحریم کشورهای غربی سبب تحیر آنها شده است.

حجت الاسلام ولی‌نژاد با تأکید بر این که حرکت بزرگ علمی کشور ما نوید بخش حرکت‌های بزرگی در آینده است، خاطرنشان کرد: ایران اسلامی در سی و یکمین سال رویش خود به عنوان قدرتی برتر دردنیا می درخشد و این مسأله موجب عصبانیت دنیای غرب شده است.

مدیر کل تبلیغات اسلامی گلستان با بیان این که ملت ایران حوادث سی سال گذشته را با ایمان و توکل بر خدا به خوبی پشت سر گذاشتند، تصریح کرد: یکی از مهم‌ترین حرکت‌های دشمنان به ویژه آمریکا برای رویارویی با ملت ایران در ‌سال‌های گذشته، تهاجم فرهنگی بود.

حجت الاسلام ولی نژاد با تأکید بر شکست ناپذیری ملت ایران‌ گفت: حربه امروز دشمن علیه ملت ایران، جنگ نرم در ابعاد مختلف است.

وی با بیان این که در جنگ نرم نمی‌توان با سلاح سخت به جنگ دشمن رفت، اظهار داشت: فقط با کار فرهنگی می‌توان به جنگ فرهنگی دشمن رفت.

مدیر کل تبلیغات اسلامی گلستان با تأکید بر این که ملت ایران از پشتوانه قوی فرهنگ اسلامی و ایرانی برخوردار است، ابراز داشت: فرهنگ ایرانی و اسلامی، فرهنگی نیست که به آسانی شکست بخورد و مغلوب دشمن شود./950/پ202/س
ارسال نظرات