۲۴ اسفند ۱۳۸۸ - ۱۶:۳۷
کد خبر: ۷۸۰۱۹
مدیرکل تبلیغات اسلامی استان زنجان:

نواندیشی دینی جدی گرفته شود

خبرگزاری رسا ـ مدیرکل تبلیغات اسلامی استان زنجان گفت: تبیین بینش، باورها و ارزش های اسلامی و بحث نواندیشی دینی باید مورد توجه جدی باشد.
حجت الاسلام علي دشتکي،  مديرکل تبليغات اسلامي استان زنجان


به گزارش خبرگزاری رسا در زنجان، حجت الاسلام علی دشتکی، مدیرکل تبلیغات اسلامی استان زنجان امروز در جمع مسؤولان طرح اعزام مبلغ این استان بااشاره به تاکید رهبر فرزانه انقلاب در حوزه مسائل فرهنگی اظهار داشت: امروز فرماندهی جبهه حق با مقام معظم رهبری است و دستگاه های زیر نظر رهبری هر لحظه باید گوش به فرمان ایشان باشند تا بتوانند استراتژی مناسب را در برنامه های خود داشته باشند.

وی با اشاره‌به اینکه امروز جبهه فرهنگی بسیار گسترده در مقابل نظام اسلامی صف آرایی کرده است،‌ خاطر نشان کرد:‌ جبهه باطل به سرکردگی استکبار جهانی با تمام ابزار درصدد بی اعتقاد کردن افراد جامعه اسلامی است.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان زنجان خاطر نشان کرد: رسالت سنگینی در عصر حاضر بر دوش دستگاه های فرهنگی و دینی کشور است که بتوانند منویات مقام معظم رهبری را برآورده کنند.

وی با بیان اینکه تحقق کامل برنامه های فرهنگی و دینی بدون حضور روحانیون و مبلغان ممکن نیست، یادآورشد: رسانه ها در گذشته و حال محور فعالیت برنامه های فرهنگی و دینی هستند و در دین اسلام رسانه به عنوان ابزار عمومی برای تحقق بخشیدن به اهداف توحیدی پیامبران و ائمه اطهار(ع) است.

حجت الاسلام دشتکی بابیان اینکه مهمترین و تأثیرگذارترین رسانه در طول تاریخ، رسانه شیعه بوده است، اظهار داشت: رسانه شیعه همگام با تغییرات و تحولات جهانی باید حرکت کند.

وی یادآور شد: برای مقابله با هجمه های فرهنگی و واکنش مناسب در مقابل توطئه های دشمنان باید به سلاح روز مجهز شد.

حجت الاسلام دشتکی افزود: نظام توحیدی به دنبال آن است که دانش و معرفت اسلامی را در تمام جهان پیاده کند و برای تحقق این هدف مقدس نیز رسانه شیعه همواره موفق عمل کرده است.

مدیرکل تبلیغات اسلامی زنجان با بیان اینکه بحث تعمیق معرفت و دانش باید در رسانه شیعه همیشه مورد توجه قرارگیرد، گفت: تبیین بینش، باورها و ارزشهای اسلامی و انقلابی و بحث نواندیشی دینی و رویکرد روشمند و نظام مند در تداوم برنامه ها باید مورد توجه جدی باشد./935/د102/ص

ارسال نظرات