۲۵ اسفند ۱۳۸۸ - ۰۸:۱۵
کد خبر: ۷۸۰۳۹
امام جمعه چالوس:

دشمن برای استحاله فرهنگی کارهای ضد فرهنگی را از کودکان آغاز کرده است

خبرگزاری رسا ـ امام جمعه چالوس، توسعه و ترویج فرهنگ قرآنی را به برکت نظام جمهوری اسلامی دانست و گفت: دشمن امروز برای استحاله قرهنگی کارهای ضد فرهنگی را از کودکان ما آغاز کرده است.
امام جمعه چالوس
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در غرب مازندران، حجت الاسلام محمد مهدی راشدی، امام جمعه چالوس، شب گذشته در جلسه راه اندازی مؤسسه قرآنی در چالوس با بیان این که توسعه و ترویج فرهنگ قرآن و مسائل دینی به برکت نظام جمهوری اسلامی است، گفت:  امروزه در هرجای دنیا وقتی صحبت از مسائل دینی و مسابقات مختلف در بخش های مختلف قرآنی می شود قاریان، مفسران و حافظان قرآن از جمهوری اسلامی به عنوان سرآمد آن بخش معرفی می شوند.

وی افزود: یکی از این مراکز که به ترویج قرآن به شیوه ای بسیار قابل توجه اقدام کرده است جامعه القران است که این شیوه در ابتدای راه با ظهور پدیده قرآنی آقا سید محمد حسین طباطبایی خود را نشان داد و امروز بسیارند کودکان خردسالی که در این مرکز تربیت شدند و به عنوان سخنوران و قاریان توانمند دنیا شناخته می شوند.

امام جمعه چالوس با بیان این که دشمن برای استحاله فرهنگی کارهای ضد فرهنگی را از کودکان ما آغاز کرده است اظهار داشت: گسترش چنین مراکزی به خصوص در بین خردسالان و تربیت آنها از همان ابتدای کودکی می تواند راه موثری برای جلوگیری از تهاجم دشمنان باشد.

حجت الاسلام راشدی در پایان با اشاره به ریشه مذهبی و فرهنگ و عقیدهبالای شهرستان چالوس به عنوان اولین مرکز شیعه در کشور بیان داشت: امیدواریم با حضور خیرین و مردم آگاه در این امر تا سال آینده شاهد افتتاح مرکز جامعه القرآن چالوس باشیم.

نرجس تترستاقی، مسؤول جامعه القرآن شهرستان چالوس نیز در ادامه این جلسه گفت: اهدا زمین از سوی پدر شهید جنتی برای احداث ساختمان جامعه القران سه ماه گذشته انجام شده است و در این مدت سقف هزینه برآورد شده است، گودبرداری توسط شهرداری صورت گرفته و اقدام برای جواز در مراحل نهایی قرار دارد که امیدواریم با همکاری مسؤولان تفکیک سند به نام مؤسسه هرچه زودتر انجام گیرد و با تشکیل هیأت امناء در خصوص اجرای عملیات ساخت اقدام شود.

وی با اشاره به این که نقشه این شاختمان توسط نظام مهندسان چالوس آماده شده است در دو طبقه با 450 متر بنا صورت می گیرد که نیازمند 160 میلیون تومان اعتبار است، افزود: باید بخشی از این مبلغ توسط خیرین و با مشارکت هیأت امنا تأمین شود تا در نهایت نیمی از آن توسط مؤسسه و راه های تامین اعتبار آن در ارشاد انجام گیرد./950/پ202/ص
ارسال نظرات