۲۷ اسفند ۱۳۸۸ - ۱۲:۴۴
کد خبر: ۷۸۱۸۸
قائم مقام اداره پژوهشی مدارس علمیه؛

اردو زمینه خوبی برای شناسایی و پرورش استعدادهای پژوهشی طلاب است

خبرگزاری رسا ـ قائم مقام اداره پژوهشی مدارس علمیه گفت: در سال جاری کارگاه های ویژه برای طلاب مستعد امر پژوهش برگزار کردیم.
معاونت پژوهش


حجت الاسلام مهدی محقق‌فر، قائم مقام اداره پژوهشی مدارس علمیه در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری رسا، گفت: در سال جاری، کارگاه های ویژه طلاب در راستای شناسایی و پرورش طلاب مستعد امر پژوهش برگزار کردیم.

وی ادامه داد: در این کارگاه ها که به همت واحد استعداد یابی معاونت پژوهش برگزار شد، کلیات روش تحقیق، روش تحقیق، روش تحقیق در فقه، فلسفه و کلام، تفسیر ، تاریخ، حدیث، هندسه کلی علوم اسلامی و نگارش مقاله علمی آموزش داده شد.

حجت الاسلام محقق فر اظهار داشت: نشست ها و گفتگو های علمی متناسب با موضوعات مطرح شده به عنوان فوق برنامه در خلال برگزاری کارگاه ها تشکیل شد.

وی راه‌اندازی اردوهای علمی و بازدید از مراکز علمی، پژوهشی را از دیگر برنامه های واحد استعدادیابی معاونت پژوهش عنوان کرد و گفت: یکی از بحث های جذاب سازی بحث پژوهش و جذب طلاب به این مساله، اردو است که با توجه به اینکه وقت طلاب در مدارس بسیار متراکم است، اردو زمینه مناسبی برای شناساسیی استعدادها و پرورش آن است.

وی از دیگر اقدامات این معاونت را طراحی و برگزاری اولین اجلاسیه معاونان پژوهش مدارس سراسر کشور و ارسال نتایج آن به مدعوین بیان کرد. /909/ت302/ع

ارسال نظرات