۰۹ فروردين ۱۳۸۹ - ۱۵:۳۸
کد خبر: ۷۸۳۴۴
امام جمعه موقت اهواز:

همدلی و صمیمیت بستر ساز تحقق پیام رهبری خواهد بود

خبرگزاری رسا ـ امام جمعه موقت اهواز همدلی و صمیمیت بین مسؤولان و اقشار مختلف جامعه را زمینه ساز تحقق پیام نوروزی مقام معظم رهبری عنوان کرد.
حجت الاسلام و المسلمين سيد ابوالحسن حسن زاده حجت الاسلام و المسلمين سيد ابوالحسن حسن زاده
حجت الاسلام و المسلمین سید ابوالحسن حسن زاده امام جمعه موقت اهواز در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، با اشاره به سخنان مقام معظم رهبری در مشهد مقدس اظهارداشت: مهمترین وظیفه همگانی در راستای تحقق پیام رهبری در خصوص همت مضاعف، کار مضاعف رعایت و حفظ همدلی و صمیمیت است.

وی همدلی و صمیمیت را بسترساز تحقق پیام نوروزی رهبر معظم انقلاب دانست و گفت: بی توجهی به این امر سبب اتلاف و پراکندگی توان و ظرفیت های موجود، غفلت از تحقق رفاه مردم و تعالی همه جانبه جامعه خواهد بود.

حجت الاسلام و المسلمین حسن زاده، نامگذاری سال جاری به همت و کار مضاعف از سوی رهبر معظم انقلاب را معطوف به نیازهای جامعه و کشور بیان کرد و ابراز داشت: نیاز برنامه ها و امور نسبت به این امر و وضعیت کشور در سال گذشته و حضور حماسی مردم در صحنه های مختلف، موجب شد تا رهبر انقلاب سال 89 را با این عنوان نامگذاری کنند.

امام جمعه موقت اهواز، سنت حسنه نامگذاری سالها توسط مقام معظم رهبری را برگرفته از آیات و روایات عنوان کرد و افزود: کار و تلاش در روایات به اجتهاد یعنی تلاش، کوشش و جهد تعبیر شده است و در آیات و روایات ریشه دارد؛ بنابراین باید امسال برای همه مسؤولان، دوستداران و وفاداران به نظام، انقلاب، امام و رهبری، با توجه به ضرورت های موجو، سالی با همت های بلند و تلاش همه جانبه باشد.

وی در پایان به نقش تأثیرگذار حوزه علمیه اشاره و خاطرنشان کرد: با توجه به اینکه تبیین مبانی فکری و اعتقادی جامعه بر عهده حوزه های علمیه است؛ بنابراین باید در این راستا با تحقیق در منابع دینی و سنت اهل بیت(علیهم السلام) به تشریح و ترویج این امر در جامعه بپردازند./945/ت302/ص
ارسال نظرات