۰۹ فروردين ۱۳۸۹ - ۲۰:۲۷
کد خبر: ۷۸۳۵۶
رییس مرکز بزرگ اسلامی شمال کشور:

سال همت مضاعف و کارمضاعف مسیر روشن حرکت درسال جدید است

خبرگزاری رسا ـ رییس مرکز بزرگ اسلامی شمال کشور، رهنمودهای رهبر معظم انقلاب اسلامی در سال جدید را بهترین الگو برای توسعه و پیشرفت ایران اسلامی دانست.
رييس مرکز بزرگ اسلامي شمال کشور
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در گرگان، حجت الاسلام ابوالفضل عامری، رییس مرکز بزرگ اسلامی شمال کشور، روز گذشته درجمع ائمه جمعه و جماعات اهل سنت استان گلستان با اشاره به نامگذاری امسال از سوی رهبر معظم انقلاب اسلامی به عنوان سال همت مضاعف و کار مضاعف، گفت: این نامگذاری بهترین الگو برای توسعه و پیشرفت ایران اسلامی در بخش های مختلف است.

وی همت مضاعف و کار مضاعف را مسیر روشن حرکت در سال جدید دانست و با تأکید بر این‌که مسؤولان کشور امسال در برابر این نامگذاری وظیفه سنگینی را بر عهده دارند، افزود: همت و تلاش مضاعف موجب دستیابی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران به اهداف بزرگ خواهد شد.

حجت الاسلام عامری همت مضاعف را رسیدن به توسعه وپیشرفت با تکیه برتوان خود دانست و خاطر نشان کرد: نامگذاری سال جدید با این عنوان کشور را در دستیابی به سند چشم اندار بیست ساله نزدیک می کند.

رییس مرکز بزرگ اسلامی شمال کشور با تأکید بر این‌که مسؤولان باید رهنمودهای رهبری در سال جدید را سرلوحه برنامه های خود قرار دهند، خاطر نشان کرد: تحقق رهنمودهای رهبری در این خصوص ایران اسلامی را به قله های والای سعادت خواهد رساند.

وی همراهی مردم و مسؤولان برای تحقق واقعی نامگذاری سال جدید از سوی رهبر معظم انقلاب اسلامی را ضروری دانست و بیان داشت: البته در طول سال های گذشته این همراهی و همکاری وجود داشته است، ولی امسال باید بیش از سال های گذشته مورد توجه قرار گیرد.

حجت الاسلام عامری با بیان این که ایجاد زیرساخت‌ها و توسعه همه جانبه کشور در گرو تلاش مضاعف همگان است، خاطر نشان کرد: علرغم تلاش های صورت گرفته در گذشته اما هنوز با ایده آل ها فاصله داریم و سال همت مضاعف و کار مضاعف فرصت خوبی برای تحقق واقعی اهداف کشور است./950/پ202/ص
ارسال نظرات