۱۴ فروردين ۱۳۸۹ - ۱۴:۰۸
کد خبر: ۷۸۴۷۳

روحانی جانباز مشهدی به خیل شهیدان پیوست

خبرگزاری رسا ـ حجت‌الاسلام سیدرضا حسینی، روحانی جانباز مشهدی، پس از مدت‌ها تحمل رنج بیماری از دوران هشت سال دفاع مقدس، شب گذشته به خیل شهیدان پیوست.
حجت‌الاسلام سيدرضا حسيني سيدرضا حسيني سيدرضا حسيني
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در مشهد، حجت‌الاسلام سیدرضا حسینی، روحانی جانباز مشهدی، پس از مدت‌ها تحمل رنج بیماری از دوران هشت سال دفاع مقدس، شب گذشته، 13 فروردین ماه در سن 44 سالگی دعوت حق را لبک گفت.

حجت‌الاسلام محمد وفایی، مسؤول مرکز بسیج طلاب و روحانیان مشهد، در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا گفت: حجت‌الاسلام سیدرضا حسینی از طلاب بسیار فعال حوزه علمیه مشهد بود و در دوران هشت‌ سال دفاع مقدس حضور پررنگی داشت.

وی اظهار داشت: حجت‌الاسلام شهید حسینی براثر عوارض شیمایی دوران هشت سال دفاع مقدس، مدت‌های طولانی درد و رنج می‌کشید و طی هفته‌های گذشته در بیمارستان بستری بود که شب گذشته به خیل شهیدان پیوست.

حجت‌الاسلام وفایی خاطر نشان کرد: مراسم تشییع این جانباز شیمایی، یکشنبه، 15 فروردین ماه از ساعت 8 صبح از مقابل مهدیه مشهد در خیابان امام رضا(ع) به سوی حرم مطهر رضوی برگزار و سپس پیکر مطهرشان برای خاکسپاری به شهر گرمه در خراسان شمالی انتقال داده می‌شود.

گفتنی است، حجت‌الاسلام سیدرضا حسینی، طلبه جانباز شیمیایی در سال 1345 در شهرستان گرمه در خراسان شمالی دیده به جهان گشود و در دوران هشت سال دفاع مقدس حضور فعالی داشت و پس از پایان جنگ در مسؤولیت مختلفی همچون جانشین مرکز بسیج طلاب و روحانیان، مسؤول حفاظت و اطلاعات، مسؤول تحقیق و بازرسی در بسیج طلاب و روحانیان مشهد نقش ایفا می‌کرد./917/پ202/ص
ارسال نظرات