۲۰ فروردين ۱۳۸۹ - ۱۶:۴۸
کد خبر: ۷۸۹۰۷
نماینده ولی فقیه در گیلان:

حمله احتمالی آمریکا به ایران سبب نابودی رژیم اشغالگر قدس خواهد شد

خبرگزاری رسا ـ امام جمعه رشت با بیان این‌که احتمال حمله آمریکا به ایران بسیار ضعیف است، اظهار داشت: در صورت حمله احتمالی آمریکا به ایران، صدور نفت از منطقه خاورمیانه متوقف و رژیم اشغالگر قدس نابود می شود.
نماينده ولي فقيه در گيلان
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در رشت، حجت الاسلام و المسلمین زین العابدین قربانی، نماینده ولی فقیه در گیلان و امام جمعه رشت، در خطبه های نماز جمعه رشت، با گرامیداشت روز ملی فناوری هسته ای، گفت: غرب هیچ مدرکی علیه صلح آمیز بودن فعالیت های هسته ای ایران و تحت فشار گذاشتن کشور ندارد.

عضو مجلس خبرگان رهبری با متناقض خواندن برخورد غرب در برابر فعالیت های هسته ای کشورهای عضو(ان پی تی(NPT)، گفت: آمریکا و روسیه 10 و 12 هزار کلاهک اتمی دارند و ایران را متهم به فعالیت های هسته ای خطرناک می کنند.

امام جمعه رشت با صوری خواندان پیمان استارت دو در پراگ، اظهار کرد: اقدام آمریکا و روسیه نمایشی برای تحت تاثیر قرار دادن افکار عمومی جهان است.

وی با بیان این‌که احتمال حمله آمریکا به ایران بسیار ضعیف است، افزود: در صورت حمله احتمالی آمریکا به ایران، صدور نفت از منطقه خاورمیانه متوقف و رژیم اشغالگر قدس نابود می شود.

حجت الاسلام و المسلمین قربانی با اشاره به نامگذاری امسال به نام همت و کار مضاعف، تاکید کرد: اگر همت کسی متوجه دنیا باشد، وقت مرگ محصولی جز حسرت با خود به آخرت نخواهد برد.

وی ارزش انسان های متعالی را به همت والا و ارزشمند آنان دانست و گفت: همت افراد برجسته متوجه تعالی کشور و دنیای اسلام است.

عضو خبرگان رهبری در ادامه شکست انقلاب مخملی در قرقیزستان را متاثر از حرکت های مردمی در جریان فتنه پس از اتخابات در ایران اعلام و اظهار کرد: ایران به دنیا فکر انقلابی می دهد و این فکر انقلابی و همت عالی نتیجه زحمات امام خمینی(ره) و مقام معظم رهبری است.

نماینده ولی فقیه در گیلان در بخشی از سخنان خود با گرامیداشت شهادت آیت الله صدر، ایشان را به آیت الله مطهری تشبیه کرد و گفت: آیت الله صدر مجتهدی دانا، مرجعی آگاه و عالم به زمان بودند.

وی به سالگرد شهادت شهید آوینی و صیاد شیرازی اشاره کرد و گفت: صیاد شیرازی خط شناس و شهید آوینی شهادت خواه بود.

عضو خبرگان رهبری درباره فرا رسیدن هفته سلامت، فراگیری سلامت در جامعه را وظیفه همه مردم جامعه عنوان و اظهار داشت: رعایت بهداشت و نظافت فردی و عمومی از تاکیدات دین اسلام است.

وی در پایان از زحمات نیروی انتظامی و راهنمایی و رانندگی گیلان در ایام نوروز قدردانی کرد و گفت: با توجه به افزایش 20 درصدی مسافران نوروزی، تصادفات گیلان 12 درصد کاهش داشته است./950/پ202/ص
ارسال نظرات