۲۳ فروردين ۱۳۸۹ - ۱۱:۴۴
کد خبر: ۷۹۰۸۳

اعضای شورای مرکزی کمیته امداد با مراجع تقلید دیدار می کنند

خبرگزاری رسا ـ حبیب الله عسکر اولادی نماینده مقام معظم رهبری در کمیبه امداد به همراه اعضای شورای مرکزی کمیته امداد خمینی(ره) با سفر به شهر مقدس قم با مراجع تقلید و علما دیدار و گفت و گو می کند.
آرم كميته امداد امام خميني


به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، حبیب الله عسکر اولادی، نماینده مقام معظم رهبری در کمیبه امداد و عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام، اواخر هفته جاری به همراه اعضای شورای مرکزی کمیته امداد خمینی(ره) در سفری دو روزه به شهر مقدس قم، با مراجع تقلید و علما دیدار و گفت و گو می کنند.

بر اساس این گزارش، عسکر اولادی و هیات همراه در این سفر در روز چهارشنبه 25 فروردین ماه، ساعت 9 صبح، با آیت الله مقتدایی مدیر حوزه های علمیه، ساعت 10 صبح با آیت الله امینی امام جمعه قم، ساعت 11 با آیت الله مصباح یزدی عضو مجلس خبرگان رهبری و رییس مؤسسه آموزشی و پژوهشی امام خمینی(ره) قم و همچنین در ساعت 12 نیز با حضرت آیت الله نوری همدانی از مراجع تقلید دیدار می کنند.

اعضای شورای مرکزی کمیته امداد امام خمینی(ره) همچنین روز پنج شنبه هفته جاری نیز ابتدا ساعت 9 صبح با آیت الله استادی امام جمعه قم دیدار کرده و همچنین در ساعت 10 نیز با حجت الاسلام والمسلمین سعیدی امام جمعه قم دیدار خواهند داشت.

اعضای شورای مرکزی کمیته امداد همچنین روز پنج شنبه هفته جاری در ساعت 11 صبح با حضرت آیت الله مکارم شیرازی ساعت 12 با حضرت آیت الله صافی گلپایگانی از مراجع تقلید، دیدار و گفت و گو کرده و همچنین عصر پنج شنبه ساعت 17 با آیت الله یزدی رییس جامعه مدرسین حوزه علمیه قم، ساعت 18با حضرت آیت الله موسوی اردبیلی از مراجع تقلید و در ساعت 19 نیز با حضرت آیت الله سبحانی دیدار و گفت و گو می کنند. /904/د101/ص


ارسال نظرات