۲۵ فروردين ۱۳۸۹ - ۱۶:۵۰
کد خبر: ۷۹۳۳۱
مدیر کل تبلیغات اسلامی گیلان:

تعالی ایران اسلامی در گرو اجرای رهنمودهای مقام معظم رهبری است

خبرگزاری رسا ـ مدیر کل تبلیغات اسلامی گیلان با بیان این‌که تحقق پیام امسال رهبری تنها با تقویت بصیرت و آگاهی امکان‌پذیر است، گفت: موفقیت و تعالی ایران اسلامی در گرو اجرای رهنمودهای مقام معظم رهبری است.
مدير کل تبليغات اسلامي گيلان
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در رشت، حجت الاسلام جمال یاری، مدیر کل تبلیغات اسلامی گیلان، امروز در نحستین جلسه رؤسای اداره های تبلیغات اسلامی این استان در رشت، با اشاره به نامگذاری امسال از سوی رهبر معظم انقلاب اسلامی به عنوان سال همت مضاعف و کار مضاعف گفت: تحقق منویات مقام معظم رهبری در سال جدید با عزم ملی آحاد ملت ایران امکان‌پذیر است.

وی با بیان این‌که همت مضاعف و کار مضاعف‌ دستور‌العمل کامل در همه ابعاد مختلف برای مردم و مسؤولان است، خاطرنشان کرد: این پیام مقام معظم رهبری در واقع استراتژی نظام در سال جاری است که هر روز باید تلاش بیشتری شود و این تلاش تداوم پیدا کند.

عضو شورای فرهنگ عمومی گیلان با بیان این‌که رهنمودهای امسال رهبر معظم انقلاب اسلامی باید از سوی همه مسؤولان در همه نهادها به عنوان یک اصل مهم در نظر گرفته و اجرا شود، خاطرنشان کرد: برای توسعه همه جانبه ایران اسلامی به همت مضاعف و کار مضاعف در عرصه فرهنگی نیاز داریم و باید روی فرهنگ کار و تلاش و برنامه ریزی کنیم و به ترویج آن بپردازیم.

مدیر کل تبلیغات اسلامی گیلان ‌با اشاره به این که پیشرفت و توسعه همه جانبه کشور با تحقق پیام نوروزی مقام معظم رهبری و همراهی مسؤولان و مردم حاصل می شود، گفت: تحقق پیام نوروزی رهبری سبب خنثی شدن توطئه ها و تحریم های استکبار جهانی است.

وی با بیان این‌که پیام نوروزی رهبر معظم انقلاب تنها رمز پیشرفت و رسیدن به خودکفایی کامل و ایستادگی در برابر دشمنان اسلام است، بیان داشت: نامگذاری امسال از سوی رهبر معظم انقلاب اسلامی به عنوان سال همت و کار مضاعف ‌بالندگی ایران اسلامی را در دنیا به همراه دارد.

حجت الاسلام یاری موفقیت و تعالی نظام را در گرو اجرای رهنمودهای مقام معظم رهبری دانست و ادامه داد: پیروی از ولایت فقیه دشمنان را در رسیدن به اهداف شوم خود ناکام خواهد گذاشت.

مدیرکل تبلیغات اسلامی گیلان در پایان افزود: با بهره‌گیری درست و بهینه‌سازی از منابع و همچنین تلاش مضاعف در آینده‌ای نزدیک نام مقدس نظام جمهوری اسلامی ایران در جهان خواهد درخشید./950/پ202/س

ارسال نظرات