۲۵ فروردين ۱۳۸۹ - ۲۰:۲۸
کد خبر: ۷۹۳۴۳
عضو فراکسیون اصولگرایان مجلس:

اسلام مخالف اصلی تروریسم و کشتار جمعی انسانهاست

خبرگزاری رسا ـ حجت الاسلام میرخلیلی گفت: نظام جمهوری اسلامی به عنوان یکی از قربانیان ترور و سلاح های کشتار جمعی در برابر تهدید با سلاح هسته ای میدان را برای ظالمان زیاده خواه خالی نمی کنند.
حجت الاسلام سيد علي مير خليلي
حجت الاسلام سید علی میرخلیلی نماینده منتخب مردم میناب در مجلس شورای اسلامی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا بیان کرد: اظهارات اخیر اوباما بیش از پیش ماهیت سیاه استکبار و حقانیت ما را در استفاده صلح آمیز از دانش هسته‏ای اثبات می کند.

عضو کمیسیون اجتماعی مجلس افزود: امروز برای جهانیان این موضوع در حال روشن شدن است که اسلام دین صلح و آشتی است و نظام جمهوری اسلامی ایران که بنیانش بر مبنای اسلام است مبلغ و مبشر صلح و عدالت در جهان است و در مقابل، کسی که به دنبال ترور و استفاده از سلاح کشتار جمعی است آمریکا و متحدان استکباری آن است.

وی با بیان اینکه جمهوری اسلامی در طول سی سال از پیدایش پر خیر و برکت خود بارها مورد صدمات ترور و تروریسم قرار گرفته است اظهار داشت: برخلاف ادعای آمریکا و دیگر دولت های دروغگوی غربی آنکه بیش از هر ملتی از ترور و سلاح کشتار جمعی بیزار است جمهوری اسلامی است، چراکه در طول هشت سال دفاع مقدس و سی سال دفاع از آرمانهای انقلاب اسلامی هر دو پدیده شوم را لمس کرده است.

عضو شورای سیاست گذاری ائمه جمعه خاطر نشان کرد: دولتمردان آمریکایی باید بدانند که نظام جمهوری اسلامی به عنوان یکی از قربانیان ترور و سلاح های کشتار جمعی در برابر تهدید با سلاح هسته ای میدان را برای ظالمان زیاده خواه خالی نمی کنند و از ببر کاغذی استکبار ترس ندارند.

وی با اشاره به برگزاری اجلاس بین المللی منع سلاح کشتارجمعی در تهران که با حضور بیش از 70 کشور جهان برگزار می شود ابراز داشت: این حضور گسترده نمایندگان کشور های مختلف در این اجلاس بیانگر آن است که ملت های جهان همانقدر که به جهان لیبرالی غرب بی اعتماد شده اند به اسلام و آموزه های آن اعتماد پیدا کرده اند .

میر خلیلی تصریح کرد: برگزاری چنین اجلاس هایی علاوه بر تعمیق وحدت جهانی برای برچیدن سلاح های کشتار جمعی مجالی برای تبلیغ آموزه های اسلام در زمینه مبارزه با تروریسم و سلاح کشتار جمعی در سطح جهان است، زیرا اولین و اصلی ترین مخالف تروریسم و سلاح کشتار جمعی انسانها مکتب اسلام بوده است./955/ت302/ج
ارسال نظرات