۲۶ فروردين ۱۳۸۹ - ۰۰:۳۲
کد خبر: ۷۹۳۵۶
شب گذشته؛

مراسم بزرگداشت حجت الاسلام شهید عبادی در قم برگزار شد

خبرگزاری رسا ـ مراسم بزرگداشت نخستین سالگرد شهادت حجت الاسلام عبادی با حضور طلاب و فضلای حوزه علمیه در حسینیه شهدا قم برگزار شد.
شهيد حجت الاسلام عبادي
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، مراسم بزرگداشت نخستین سالگرد شهادت حجت الاسلام علی عبادی مسؤول مجتمع آموزشی رستگاران شهر خاش، که سال گذشته به دست وهابیون و منافقین به شهادت رسید، شامگاه 25 فروردین ماه با حضور روحانیون، طلاب و فضلای حوزه علمیه قم در حسینیه شهدا قم برگزار شد.

بر اساس این گزارش در این مراسم که حضرت آیت الله جعفر سبحانی از مراجع تقلید، نمایندگان بیوت مراجع، برخی از اعضای دفتر مقام معظم رهبری و همچنین طلاب و فضلای حوزه علمیه قم و طلاب استان چهار محال و بختیاری حضور داشتند، حاضران با قرائت قرآن و ذکر فاتحه یاد و خاطره شهید حجت الاسلام عبادی را گرامی داشتند.

حجت الاسلام علم الهدی از اساتید حوزه علمیه قم در این مراسم در سخنانی با اشاره به جایگاه والای شهدا، از شهید حجت الاسلام عبادی به عنوان روحانی مخلص یاد کرد و گفت: وی در مدت عمر کوتاه خود خدمات بسیاری را به جامعه و حوزه ارائه کرد و سرانجام نیز در راه ترویج معارف اهل بیت و نشر مکتب اسلام به درجه رفیع شهادت نائل آمد.

وی ابراز داشت: سال گذشته در چنین ایامی دست دشمن به خون یکی از روحانیان وارسته که خدمات شایانی را نیز ارائه کرد، آغشته شد واین بهترین نشانه برای قبولی عمل یک عالم است.

این استاد حوزه علمیه قم تاکید کرد: روحانیت وقتی مورد خشم دشمن قرار می گیرد که سینه خود را آماج حملات دشمن قرار دهد.

وی با اشاره به فرازهایی از سخنان امام راحل ابراز داشت: گروه هایی که دست به چنین اقداماتی می زنند با شخص ما دشمنی ندارند، آنها دشمن اسلام هستند.

حجت الاسلام علم الهدی با بیان اینکه روحانیون فرهنگ جامعه را ارتقا می بخشند تاکید کرد: روحانیت فرهنگ جامعه را در بر می گیرد و مهم ترین سنگری که ما داریم و برای دشمنان قابل قبول نیست سنگر تبلیغ، ارشاد و امر به معروف و نهی از منکر است. /924/پ201/ص
ارسال نظرات