۲۶ فروردين ۱۳۸۹ - ۰۸:۳۴
کد خبر: ۷۹۳۵۷
عضو خبرگان رهبری:

شهدای ارتش نقش عظیمی در پیشرفت اسلام وحراست ازمرزهای کشور داشته‌اند

خبرگزاری رسا ـ امام جمعه شهرستان بجنورد در دیدار شماری از فرماندهان ارتش گفت: شهدای ارتش نقش عظیمی در پیشرفت اسلام وحفظ و حراست از مرزهای کشور داشته و دارند.
 آيت الله مهمان نواز، امام جمعه بجنورد
به گزارش خبرنگا رخبرگزاری رسا از بجنورد ، آیت الله حبیب الله مهمان نواز، امام جمعه شهرستان بجنورد ، روز گذشته در دیدار شماری از فرماندهان 30 لشکر ارتش خراسان شمالی اظهار داشت: حرمت شهدا باید همواره درفرهنگ جامعه حفظ و روحیه شهادت طلبی گسترش یابد.

وی افزود: به یقین اگر امروز هرمشکلی برای نظام پیش آید، ارتش نیز در کنار دیگر نیروهای امنیتی کشور در خط مقدم دفاع و صیانت از کشور آماده است.

رئیس ستاد شورای امر به معروف و نهی ازمنکر در خراسان شمالی با بیان اینکه شهدای راه انقلاب حق بزرگی برگردن تمامی ملت دارند، خاطرنشان کرد: حرمت شهدا را باید همیشه در فرهنگ عمومی جامعه حفظ کنیم و روحیه شهادت طلبی را در جامعه گسترش دهیم.

امام جمعه بجنورد گفت: ارتشی که منافقان اسلام در تلاش بودند برای براندازی نظام، آن رانابود کنند به یاری خداوند پس ازپیروزی انقلاب روز به روز قدرتمند شد.

همچنین در این دیدار سرهنگ لطفی‌نیا، فرمانده تیب یکم 30 ارتش در خراسان شمالی نیز در ادامه افزود: ما برخود تکلیف می دانیم که با تمام توان از ارزش های اسلام وانقلاب اسلامی ایران دفاع کنیم.

وی خاطرنشان کرد: تقدیم بیش 48 هزار شهید ارتش درهشت سال دفاع مقدس و170شهید پس از پیروزی انقلاب اسلامی، نشان از استقامت و پایداری این سربازان اسلام است./966/پ202/ص
ارسال نظرات