۱۰ تير ۱۳۸۹ - ۱۲:۲۸
کد خبر: ۷۹۷۱۸
سردار نقدی:

بسیجیان به دنبال تحقق مطالبات رهبری باشند

خبرگزاری رساـ رییس سازمان بسیج مستضعفان کشور با اشاره به نقش بسیجیان در مقابله با توطئه های دشمن تاکید کرد: بسیجیان به دنبال تحقق مطالبات رهبری باشند.
سردار محمد رضا نقدي رييس سازمان بسيج مستضعفين
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در ارومیه، سردار محدرضا نقدی، رییس سازمان بسیج مستضعفان کشور شامگاه دیروز در همایش فرماندهان رده های مقاومت و تجلیل از پاسداران بسیجی ارومیه با اشاره به نقش بسیج در مهار فتنه ها افزود: در حال حاضر افزایش بصیرت و آگاهی مردم برای مقابله با هجمه های دشمنان از مهمترین وظایف و تکالیف بسیجیان است.

وی با تاکید بر اینکه بسیجیان باید به دنبال تحقق مطالبات رهبری باشند، خاطرنشان کرد: بسیجیان با حضور آگاهانه خود در صحنه های سیاسی و اجتماعی می توانند با فتنه ها مقابله کرده و جامعه را برای تشخیص راه درست یاری کنند.

سردار نقدی با بیان اینکه ملت ایران و بسیج بصیرت و قدرت خود را در فتنه اخیر به نمایش گذاشتند، تصریح کرد: با وجود فعالیت های گسترده رسانه های غرب و شرق برای دو دل و منحرف کردن ملت ایران از راه درست، مردم جمهوری اسلامی ایران با هوشیاری و بصیرت کافی و با بهره گیری از رهنمردهای مام معظم رهبری مسیر صحیح را از میان غبارهای غلیظ فتنهتشخیص داده و درست انتخاب کردند.

رییس سازمان بسیج مستضعفان کشور اعلام کرد: دوران زورگوی به اتمام رسیده و شاهد انزوای قدرت‌های استکباری هستیم که نخواهند توانست بر ملتها مسلط شوند.

این مقام مسؤول ادامه داد: با توجه به قابلیت های نظام جمهوری اسلامی ایران و تاثیر آن در منطقه و حتی دنیا دشمنان درصدد به انزوا کشاندن کشورمان هستند، بنابراین باید خود را برای آزمایشهای سخت ‌تر نیز آماده‌ کنیم.

وی عضویت نوجوانان در بسیج را موجب افتخار ملت ایران دانست و گفت: اکنون قابلیت‌هایی که در جوانان کشور در قالب بسیج تبلور یافته قابل قیاس با گذشته نیست.

سردار نقدی در پایان با اشاره به ضرورت گسترش فعالیتهای علمی، فرهنگی و ورزشی در پایگاههای بسیج اظهار داشت: عضویت جوانان و نوجوانان در پایگاههای بسیج باید علاوه بر ارتقای اخلاقی پیشرفت علمی، ورزشی و فرهنگی نیز به همراه داشته باشد./ 936 /پ202/ص
ارسال نظرات