۱۱ تير ۱۳۸۹ - ۱۵:۲۳
کد خبر: ۷۹۷۹۳
امام جمعه نور:

دنیا‌طلبی برخی خواص سبب نافرمانی از ولایت شده است

خبرگزاری رسا ـ امام جمعه نور دنیا‌طلبی را مهم‌ترین علت نافرمانی عده‌ای خواص از ولایت فقیه بیان کرد و افزود: در حکومت اسلامی خیلی‌ها ‌به خاطر دنیا طلبی از پیامبر‌(ص) فاصله گرفتند.
نماز جمعه
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در نور، حجت الاسلام حجت الله اسماعیلی، امام جمعه نور، در خطبه‌های امروز نمازجمعه این شهرستان گفت: امروز هر مسؤولی در هر شخصیتی اگر تلاش او در راستای فرامین مقام معظم رهبری باشد ارزشمند است.

وی افزود: مبانی اصولی و جهت اسلامی نظام ما روشن است و هر شخصیتی در ایران اگر با دشمن مرزبندی نداشته باشد از خط نظام خارج است.

امام جمعه نور با تأکید بر وحدت در سایه اطاعت از ولایت و رهبری، تصریح کرد: تنها حرف زدن یک مسؤول کار خوب را به همراه ندارد؛ بلکه حرف باید با عمل باشد.

وی همچنین دنیا طلبی را مهم‌ترین علل نافرمانی عده ای خواص از ولایت فقیه بیان کرد و افزود: در حکومت اسلام خیلی ها از نزدیکان پیامبر و امام علی (ع) بودند اما به خاطر دنیا طلبی از آن بزرگواران فاصله گرفته و با رفتن به سوی دشمنان از دشمن حمایت و تمجید کردند.

حجت الاسلام اسماعیلی با بیان این‌که وحدت ضروری ترین نیاز امروز جامعه ما است، اظهار داشت: همه مسؤولان و آحاد جامعه باید در سایه رهبری حضرت آیت الله خامنه ای در وحدت کلمه گام برداشته و تلاش کنند.

وی‌به سالروز ارتحال علامه امینی(ره) صاحب کتاب الغدیر اشاره کرد و افزود: علامه امینی بزرگ‌ترین خدمت را در مسیر ولایت انجام داد.‌/950/پ202/س
ارسال نظرات