۱۱ تير ۱۳۸۹ - ۱۶:۲۱
کد خبر: ۷۹۸۰۲
آیت الله طبرسی:

تحریم‌ موضع جمهوری اسلامی را در مسأله هسته‌ای تغییر نمی‌دهد

خبرگزاری رسا ـ نماینده ولی فقیه درمازندران با بیان این‌که ملت و دولت ایران در مسأله هسته ای کاملاً مصمم هستند، گفت: تحریم‌ موضع جمهوری اسلامی را در انرژی هسته‌ای تغییر نمی دهد.
آيت الله نورالله طبرسي
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در ساری، آیت الله نورالله طبرسی، نماینده ولی فقیه درمازندران، امروز درخطبه های عبادی و سیاسی نمازجمعه این هفته مرکز استان، با اشاره به تحریم های جدید چند کشور استعمارگر علیه جمهوری اسلامی ایران گفت: ملت و دولت ایران در مسأله هسته ای کاملاً مصمم هستند و تحریم‌ موضع جمهوری اسلامی را در انرژی هسته‌ای تغییر نمی دهد.

وی با بیان این‌که رییس جمهور چارچوب مذاکره در خصوص مسأله انرژی هسته ای را مشخص کرد، افزود: از این پس مذاکرات بر اساس این موازین پیشنهادی صورت خواهد گرفت.

خطیب جمعه ساری با اشاره به این‌که نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران باوجود تحریم ها و تهدید های استعمارگران راه خود را سریعتر از گذشته ادامه می دهد، خاطر نشان کرد: جمهوری اسلامی ایران در رسیدن به اهداف خود استوار و جدی است.

وی با بیان این‌که آمریکا به راحتی هر اقدامی که می خواهد درخاورمیانه انجام می دهد، گفت: این کشور امروز با تمام وقاهت خط سازش عراق و رژیم صهیونیستی را دنبال می‌کند.

عضو خبرگان رهبری با اشاره به این‌که آمریکا و هم پیمانانش جمهوری اسلامی ایران را مزاحمی برای رسیدن به اهداف شوم خود در منطقه می دانند، افزود: این کشورها همه تلاش خود را به کار گرفته اند تا مزاحمی مثل ایران را از سر راه بردارند.

وی با بیان این‌که تضعیف جایگاه رهبری یکی از اهداف شوم دنیای استکبار است، بیان داشت: کشورهای غربی و در رأس آنها آمریکا امروز بر همین محور متمرکز شده اند و همه تلاش خود را نیز در این خصوص بکار گرفته اند.

امام جمعه ساری ادامه داد: تحریم، تهدید و ترور باعث وحدت و انسجام و اطاعت از رهبری و حمایت از نظام اسلامی می‌شود.

وی با اشاره به این‌که دشمنان نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران در طول سی سال گذشته جنایت های بسیاری را مرتکب شده اند، افزود: ترورها و به شهادت رساندن بسیاری از فرزندان این انقلاب نمونه عینی جنایت های منافقان با همدستی کشورهای غربی است.

آیت الله طبرسی در ادامه به حضور پر شور جوانان در مراسم معنوی اعتکاف اشاره کرد و گفت: امسال بیش از هزار و 800 نفر در مساجد شهرستان ساری معتکف شدند.

وی در ادامه به فرا رسیدن هفته صنعت و معدن، اشاره کرد و با بیان این‌که مازندران دارای ظرفیت های معدنی بسیاری است، خاطر نشان کرد: باید ازاین پتانسیل وظرفیت برای ایجاد اشتغال در منطقه استفاده کرد.

نماینده ولی فقیه در مازندران در پایان بر لزوم فرهنگ سازی مناسب و اصولی نسبت به پرداخت مالیات تاکید کرد و گفت: دولت باید افزون بر ترغیب و تشویق شهروندان خوش حساب در پرداخت مالیات، در برخورد با مفسدان اقتصادی و اخلال گران در نظام مالیاتی مصمم باشد./950/پ201/ص
ارسال نظرات