۱۲ تير ۱۳۸۹ - ۱۳:۲۲
کد خبر: ۷۹۸۴۱
مسؤول بسیج دانشجویی آذربایجان غربی:

دانشگاه‌ها هیچ‌گونه برخوردی با استادان سکولار نمی‌کنند

خبرگزاری رسا ـ مسؤول بسیج دانشجویی آذربایجان غربی از مسؤولان دانشگاه‌ها به علت عدم برخورد با استادان سکولار انتقاد کرد.
دانشگاه‌ها هیچ‌گونه برخوردی با استادان سکولار نمی‌کنند
رسول سید تاج الدینی، مسؤول بسیج دانشجویی آذربایجان غربی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در ارومیه با انتقاد از عدم برخورد مسؤولان دانشگاه‌ها با فعالیت استادان سکولار افزود: این اساتید از نعمت‌ها و موهبت‌های نظام مقدس جمهوری اسلامی استفاده کرده و علیه این نظام و انقلاب فعالیت می کنند.

وی با بیان این‌که نظام جمهوری اسلامی در برخورد با این استادان سعه صدر نشان می دهد، تصریح کرد: اگر لازم باشد قدم‌های مثبتی برای سالم سازی فضای علمی و اعتقادی دانشگاه‌ها درباره وجود این استادان برخواهیم داشت.

سید تاج الدینی با اشاره به فتنه های اخیر اظهار کرد: جریان فتنه و سران آن هم اکنون منتظر فرصت مناسبی برای عرض اندام به خصوص در فضای عمومی دانشگاه ها هستند تا جریان فعالیت‌های خود را از دانشگاه‌ها به سمت جامعه بکشانند.

مسؤول بسیج دانشجویی آذربایجان غربی ادامه داد: در این راستا دانشجویان ارزشی دانشگاهها باید با بصیرت و بینش بالا با مسائل به وجود آمده در جامعه و دانشگاه برخورد کرده و فرصت کوچکترین فعالیت را به فتنه گران آشوب طلب ندهند.

وی با بیان این‌که جریان فتنه با مدیریت استکبار جهانی موضوع بدحجابی و فساد اخلاقی را در دانشگاه‌ها ترویج داده و حمایت می کند، اذعان داشت: این افراد به دنبال تخریب دینی، ارزشی و معرفتی نظام در دانشگاه‌ها به عنوان سرمنشأ و مبدأ تحولات جامعه هستند.

سید تاج الدینی در ادامه به تشکیل کرسی های آزاد اندیشی در دانشگاهها اشاره کرد و گفت: دانشجویان به عنوان افسران جنگ نرم باید با لبیک گفتن به رهنمودهای مقام معظم رهبری در تشکیل و ایجاد کرسی های آزاد اندیشی تلاش کرده و به بحث و تبادل افکار در خصوص موضوعات مطرح شده در دانشگاهها بپردازند./936/ت302/ج
ارسال نظرات