۱۲ تير ۱۳۸۹ - ۱۷:۲۱
کد خبر: ۷۹۸۹۴
امام جمعه بناب:

دهن‌کجی به ارزش‌های اسلامی در جامعه پذیرفتنی نیست

خبرگزاری رسا ـ امام جمعه بناب گفت: بعد از گذشت 31 سال از پیروزی انقلاب اسلامی عده ای نسبت به آیات الهی بی تفاوت هستند، این بی تفاوتی نوعی دهن کجی به ارزش های اسلامی است.
دهن‌کجی به ارزش‌های اسلامی در جامعه پذیرفتنی نیست


به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در بناب، حجت الاسلام مصطفی باقری بنابی، امام جمعه بنا امروز در جمع طلاب حوزه علمیه حضرت ولی‌عصر(عج) بناب با انتقاد از وضعیت بدحجابی در این شهر اظهار داشت: بناب شهر مذهب، حوزه و علما است، این وضع به کجا ختم خواهد شد؟ مگر ما مسلمانان در برابر این وضعیت وظیفه امر به معروف و نهی از منکر را نداریم.

حجت الاسلام بنابی ضمن هشدار به مسؤولان جهت برخورد با بدحجابی در جامعه تصریح کرد: از مسؤولان می خواهم اگر چاره ای منطقی، عقلایی برای مسأله حجاب و عفاف این شهر نیندیشند، اجازه دهند مردم و طلاب بناب خود وارد میدان شوند.

وی با تاکید بر راهکارهای فرهنگی در مقابله با بدحجابی خاطر نشان کرد: این همه مساجد، تکایا، عزاداری ها و هیأت‌های مذهبی، حوزه‌های علمیه و طلاب اجازه نخواهند داد این شهر آماج حملات بدحجاب‌ها قرار گیرد.

امام جمعه بناب با بیان این که قرآن کریم به عنوان دستورالعمل رفتار زندگی بشر است، تصریح کرد: متأسفانه توجه کافی برای عمل به این دستورات وحی در جامعه نشده و بعد از گذشت 31 سال از نظام مقدس جمهوری اسلامی عده ای نسبت به آیات الهی بی تفاوت هستند، این بی تفاوتی نوعی دهن کجی به ارزش های اسلامی است.

وی با تأکید بر اجرای دستورات کاربردی قرآن کریم ابراز داشت: اگر این نسخه شفابخش در جامعه عملی نشود، خانواده ها با مشکلات اساسی رو به رو خواهند شد و بی بند و باری جامعه را می گیرد.

رییس شورای فرهنگ عمومی بناب افزود: عده ای از خدا بی خبر می خواهند با کمرنگ‌کردن فریضه حجاب و عفاف، بی بند و باری را در جامعه ترویج کنند؛ اما بانوان باید بدانند حجاب مایه عزت، عظمت، آسایش و آرامش است./935/پ203/س

ارسال نظرات