۱۳ تير ۱۳۸۹ - ۱۵:۵۳
کد خبر: ۷۹۹۷۷

رییس جمهور فردا به بناب سفر می کند

خبرگزاری رسا ـ دکتر احمدی نژاد برای افتتاح دو واحد صنعتی به شهر بناب در استان آذربایجان شرقی سفر خواهد کرد.
محمود احمدي نژاد، رييس جمهور


به گزارش خبرنگار گزاری رسا در بناب، سعید برقی، فرماندار بناب امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: در راستای اهتمام دولت به توسعه متوازن و ایجاد فرصتهای سرمایه گذاری و رشد متعادل فردا مردم شهرستان بناب میزبان دکتر احمدی نژاد هستند.

وی ادامه داد: این به منظور افتتاح خط تولید  فولاد صنعت سهند و دو واحد صنعتی ذوب‌آهن شهریارکه از مصوبات دور نخست سفر ریاست جمهوری می باشد، صورت می گیرد.

برقی گفت: با بهره برداری از این سه طرح صنعتی با سرمایه گذاری دو هزار و 700 میلیارد ریال و ظرفیت تولید یک میلیون و 500 هزارتن در سال برای یک هزار و 500 نفر به صورت مستقیم شغل ایجاد می شود.

به گفته فرماندار بناب فولاد صنعت سهند بناب در 11 هکتار زمین احداث شده و دارای خط تولید نورد میلگرد گرم هشت تا 40 میلی‌متر بوده و قادر به تولید سالانه یک میلیون تن میلگرد است.

برقی ادامه داد: این مجموعه برای 800 نفر اشتغال مستقیم ایجاد کرده و برای آن یک‌هزار و 500 میلیارد ریال اعتبار صرف شده است.

به گفته وی ذوب آهن شهریار نیز در 9 هکتار زمین احداث شده و ظرفیت ذوب 500 هزار تن در سال را دارد که برای 700 نفر به صورت مستقیم اشتغال ایجاد می‌کند.

گفتنی است، برای احداث این مجموعه یک‌هزار و 500 میلیارد ریال هزینه صرف شده است./935/پ202/ص

ارسال نظرات