۱۵ تير ۱۳۸۹ - ۱۳:۴۹
کد خبر: ۸۰۱۸۸
مسؤول دبیرخانه کانون‌های مساجد خوزستان:

اوقات فراغت جوانان به شکل مطلوبی ساماندهی شود

خبرگزاری رسا ـ مسؤول دبیرخانه کانون های فرهنگی و هنری مساجد خوزستان اظهار داشت: متولیان ساماندهی کار فرهنگی در کانون‌ها باید به گونه ای برنامه ریزی کنند که ‌جوانان به شکل شایسته و مطلوبی‌ به غنی سازی اوقات فراغت خود بپردازند.
حسين براتي، مسؤول دبيرخانه کانون هاي فرهنگي هنري مساجد خوزستان


به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، حسین براتی، مسؤول
دبیرخانه کانون های فرهنگی و هنری مساجد خوزستان، روز گذشته در آیین افتتاحیه طرح اوقات فراغت مساجد اهواز و همایش کتاب، بر استفاده از دوره جوانی و بهره مندی از اوقات فراغت در این دوره تأکید کرد و اظهار داشت: جوانان و نوجوانان باید به گونه‌ای شایسته از این دوران استفاده کنند زیرا جوانی برهه ای نورانی از دوران عمر آدمی است که معمولاً به غنیمت گرفته نمی شود؛ از این رو طبق فرمایش مقام معظم رهبری توجه و تأثیر ورزش، تهذیب، تحصیل و کتابخوانی باید در این دوره از زندگی به کار گرفته شود.

مسؤول دبیرخانه کانون های مساجد خوزستان افزود: متولیان ساماندهی کار فرهنگی در حوزه کانونی از جمله مدیران، ائمه جماعات و مربیان کانون‌ها باید به گونه ای برنامه ریزی کنند که وقتی جوانان در اختیارشان هستند به نحو شایسته، مطلوب و ساماندهی شده به غنی سازی اوقات فراغت آنها بپردازند.

براتی با تأکید بر اجرا و انجام فعالیت های شاخص از سوی ستاد عالی کانون های مساجد کشور و اداره کل ارشاد اسلامی استان ابراز داشت: برنامه های پیش بینی شده به صورت مدون به ادارات شهرستان ها ابلاغ خواهد شد و در اختیار کانون ها قرار می گیرد و کانون ها نیز باید برای اجرای آن برنامه ها و فعالیت ها، همکاری مطلوبی با اداره کل و دبیرخانه کانون های مساجد استان داشته باشند.

وی با اشاره به سرفصل های برنامه ها و فعالیت های این دبیرخانه در طرح اوقات فراغت در سطح استان و مرکز، خاطر‌نشان کرد: کانون‌های مساجد در راستای این برنامه ها، جهت شرکت اعضا در کلاس ها و دوره های آموزشی طرح اوقات فراغت، افراد را با وسواس و دقت فراوان انتخاب کرده تا با شرکت در این کلاس ها و دوره ها، به کانون ها خدمت کنند.

مسؤول دبیرخانه کانون های فرهنگی و هنری مساجد خوزستان به برگزاری اردوی اندیشه های آسمانی اشاره کرد و بیان داشت: 210 نفر از منتخبان کانون های فرهنگی هنری مساجد خوزستان، 18 تیر به مشهد مقدس اعزام می شوند تا در این دوره آموزشی شرکت کنند.

وی تصریح کرد: جشنواره فرهنگی ورزشی در چهار رشته فوتسال، کوهنوردی، شنا و تیراندازی برگزار می شود که رشته تنیس به صورت استانی و رشته شنا در دو بخش اعضا و مدیران کانون های فرهنگی هنری مساجد اهواز برگزار می شود./945/پ202/س

ارسال نظرات