۱۵ تير ۱۳۸۹ - ۱۸:۴۲
کد خبر: ۸۰۲۳۱
فرمانده سپاه نینوا:

تنها راه عبور از بحران‌ها در شرایط کنونی تبعیت از رهبری است

خبرگزاری رسا ـ فرمانده سپاه نینوای گلستان با تأکید بر این که امروز همه ما وظیفه داریم تابع محض ولی فقیه زمان باشیم، خاطر نشان کرد: تبعیت از رهبر معظم انقلاب در شرایط کنونی جهان توطئه‌های دشمنان را خنثی خواهد کرد و نظام اسلامی از بحران‌ها عبور خواهد داد.
تنها راه عبور از بحران‌ها در شرایط کنونی تبعیت از رهبری است
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در گرگان، محمدحسین بابایی، فرمانده سپاه نینوای گلستان، امروز در آیین تودیع و معارفه فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه کلاله گفت: تا هنگامی که ملت ولایت‌مدار ایران اسلامی آگاه و هوشیار هستند و اسلام ناب محمدی‌(ص) بر همه شؤونات زندگی آنان غلبه دارد؛ انقلاب اسلامی پایدار خواهد ماند.

وی افزود: هزاران شهید دفاع مقدس و شانزده هزار شهید ترور در راه تثبیت انقلاب اسلامی ایران خون پاکشان را تقدیم کرده اند؛ از این رو دشمنان این نظام اسلامی سخت در اشتباه هستند و نمی تواند با یک عده آدم شهوتران و ثروت‌‌طلب این انقلاب را شکست دهد.

فرمانده سپاه نینوای گلستان با بیان این که دشمنان نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران از بیرون با شعار حقوق بشر و دمکراسی و از درون با حربه دین و اسلام به مبارزه امده اند، خاطر نشان کرد: ما باید اسلام ناب محمدی (ص) را تابلوی قضاوت خود قرار دهیم تا فریب انان را نخوریم.

وی با تأکید بر این که امروز همه ی ما وظیفه داریم تابع محض ولی فقیه زمان باشیم، خاطر‌نشان کرد: تبعیت از ولی امر مسلمین در شرایط کنونی جهان توطئه های دشمنان را خنثی خواهد کرد و نظام اسلامی از بحران ها عبور خواهد داد.

بابایی در ادامه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی را مجموعه ای فرهنگی، سیاسی و نظامی معرفی کرد و گفت: ارادت مردم به بسیج و سپاه به نگرش مکتبی آنان برمی‌گردد.

حجت الاسلام محمد رضایی، امام جمعه شهرستان کلاله نیز در ادامه این مراسم اطاعت از ولی امر مسلمین جهان را از معیار های ولایت پذیری دانست و گفت: اعتقاد به ولایت ائمه اطهار، تقوا و پرهیزکاری انسان ها را در آخرت عاقبت به خیر و پرونده اعمالشان را پر از حسنات خواهد کرد.

امام جمعه کلاله افزود: انسان های عاقبت بخیر در جهان آخرت با سر افرازی به پرونده اعمال خود افتخار می کنند.

گفتنی است، در این مراسم سید مجتبی موسوی به فرماندهی ناحیه مقاومت بسیج سپاه کلاله منصوب و و از زحمات حسین کریمی فرمانده پیشین این نیرو قدردانی شد./950/پ202/س
ارسال نظرات