۱۷ تير ۱۳۸۹ - ۱۲:۰۶
کد خبر: ۸۰۳۸۰

شیخ صلاح خواستار برگزاری جشنواره های حمایت از فلسطین در کشورهای اسلامی شد

خبرگزاری رسا ـ رییس جنبش اسلامی فلسطین، جشنواره صندوق کودکان الاقصی را از معدود روزهایی برشمرد که مسجدالاقصی رنگ شادی را به خود می بیند و خواستار برگزاری جشنواره های مشابهی در تمامی کشورهای اسلامی و عربی شد.
رائد صلاح


به گزارش خبرگزاری رسا، شیخ رائد صلاح، رییس جنبش اسلامی فلسطین روز گذشته خواستار حضور هر چه با شکوه تر مردم در هشتمین جشنواره صندوق کودکان الاقصی شد که روز شنبه بلافاصله پس از اقامه نماز ظهر در مسجدالاقصی برگزار خواهد شد و همچنین خواستار برگزاری جشنواره های مشابهی در تمامی کشورهای اسلامی و عربی شد.

وی روز برگزاری این جشنواره را از معدود روزهایی برشمرد که مسجدالاقصی رنگ شادی را به خود می بیند و افزود: در این مناسبت شهر قدس به وجد می آید، زیرا این مراسم در حالی برگزار می شود که هزاران تن از پدران و مادران و کودکان ما در آن حضور به هم می رسانند و بر حمایت خود از آرمان قدس و آرمان مسجدالاقصای اشغالی و پایبندی خود به این آرمان ها و پاسداری از این شهر و از این مسجد با جان و مالشان تاکید می کنند.

رییس جنبش اسلامی در اراضی اشغالی 48 این جشنواره را فرصت عظیمی برای مردم فلسطین دانست و از تمامی فلسطینی های ساکن قدس و اراضی اشغالی 48 اعم از زنان و مردان و کودکان خواست تا حضور خود را در این جشنواره به نمایش بگذارند و به همه نشان دهند که فلسطینی ها پیروز میدان مبارزه با اشغالگران صهیونیستی خواهند بود.

وی در پایان خطاب به امت های عربی و اسلامی و ملت فلسطین گفت: اکنون زمان آن فرا رسیده است که در هر سرزمینی یک جشنواره کودکان الاقصی برگزار شود و در آن مسلمانان و اعراب و فلسطینیان حضور به هم رسانند تا با سر دادن شعار لبیک یا قدس و لبیک یا اقصی نشان دهند که با قدس اشغالی و مسجد الاقصی عهد و پیمان بسته اند و با آنها تجدید میثاق می کنند.

ارسال نظرات