۱۸ تير ۱۳۸۹ - ۱۶:۳۰
کد خبر: ۸۰۴۶۳
امام جمعه بجنورد:

نیروی انتظامی باید براساس قانون با پدیده بدحجابی برخورد کند

خبرگزاری رسا ـ امام جمعه بجنورد گفت: نیروی انتظامی باید براساس قانون با پدیده بدحجابی به عنوان تهاجم فرهنگی غرب نگاه کرده و با عاملان آن برخورد کند.
آيت الله حبيب الله مهمان نواز امام جمعه بجنورد
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در بجنورد، آیت الله حبیب الله مهمان نواز، امام جمعه بجنورد در آیین هفته نماز جمعه مرکز خراسان شمالی که در مصلای بزرگ امام خمینی(ره) این شهرستان برگزار شد، تصریح کرد: نیروی انتظامی باید براساس قانون با پدیده بدحجابی به عنوان تهاجم فرهنگی غرب نگاه کرده و با عاملان آن برخورد کند.

عضو خبرگان رهبری خاطرنشان کرد: حجاب پرچم اسلام و درحقیقت لباس عقل عملی زنان مسلمان است، پس در راستای نهادینه سازی فرهنگ حجاب و عفاف در جامعه باید از تمامی ظرفیت ها بهره جست.

وی بدحجابی را نوعی دهن کجی به ارزش ها دانست و افزود: نیروی انتظامی باید با پدیده بدحجابی براساس قانون برخورد کند و به بدحجابی به عنوان تهاجم فرهنگی غرب نگاه کرده و برخورد قاطع با عاملان آن داشته باشد.

وی بیان داشت: حجاب محدودیت نیست بلکه مصونیت است و زن با حفظ حجاب می تواند کرامت و شأن انسانی خویش را حفظ کند و در جامعه حضور مؤثر و فعال داشته باشد.

آیت الله مهمان نواز، عفاف و حجاب را از شاخص های مهم فرهنگ دینی و از عناصر اصلی هویت ملی دانست و افزود: بدون شک کرامت آدمی در گرو پایبندی به عفاف است که در پرتو ان سلامت جامعه حفظ می شود.

امام جمعه بجنورد اظهار داشت: هم اکنون در آستانه سوم شعبان مصادف با ولادت حضرت امام حسین (ع) و روز پاسدار قرار داریم که ملت عزیز ایران با ید این روزها قدردانسته و از خدمات ممتاز سپاه پاسداران که باعث به وجود امدن انقلاب اسلامی ایران شد، قدرشناسی کنند.

وی افزود: به برکت نیروهای پرتوان و پیرو خط ولایت فقیه، نظام جمهوری اسلامی ایران امروز توانسته است تمامی توطئه ها و کارشکنی های دشمنان را خنثی کند./966/پ202/ص
ارسال نظرات