۲۵ تير ۱۳۸۹ - ۰۰:۲۶
کد خبر: ۸۰۹۶۲

رهبر انقلاب مصمم‌ترین مدافع خط امام در 21 سال گذشته بوده است

خبرگزاری رسا ـ مشاور رییس نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه ها، مقام معظم رهبری را مصمم ترین مدافع خط امام در 21 سال گذشته اعلام کرد.
رهبر انقلاب
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در ارومیه، حسین شفیعی، مشاور رییس نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌ها، روز گذشته در همایش ولایت فقیه و جنگ نرم اظهار کرد: مقام معظم رهبری در 21 سال گذشته با پیروی از مشی و منش امام راحل از خط امام به خوبی پاسداری کرده و در این راه تمام توان خود را بکار گرفته است.

وی ادامه داد: در دوره های مختلف مشکلات بسیاری برای الحاق ایران به جمع کشورهای هسته ای به وجود آمد که در صورت عقب نشینی مقام معظم رهبری تمام برنامه هسته ای ایران تعطیل می شد.

شفیعی در ادامه با تحلیل وقایع روزهای بعد از انتخابات به بیان استراتژی های مقام رهبری در مقابله با فتنه گری ها اشاره کرد و گفت: دادن نقش اصلی به ملت، تاکید بر اجرای نص قانون، تعیین جبهه انقلاب و ضد انقلاب، تاکید بر جذب حداکثری و دفع حداقلی، ایجاد وحدت ملی و ارائه شاخص وعقب نشینی نکردن در مقابل خواسته های غیر قانونی از مهمترین سیاستهای رهبری در مقابله با فتنه بوده است.

این مقام مسؤول با انتقاد از افرادی که با افراط و تفریط به انقلاب ضربه می زنند، گفت: باید با اعتدال در جهت گیری ها و اقدامات، انقلاب را در جهان گسترش دهیم .

وی در ادامه به فعالیت های آمریکا در جهت ضربه زدن به جمهوری اسلامی ایران پرداخت و خاطرنشان کرد: ایالات متحده تمام توان خود را برای ضربه زدن به ولایت فقیه بکار گرفته است چرا که آنها ولی فقیه را رکن اصلی انقلاب می دانند.

مشاور رییس نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه ها، عامل اصلی مقابله با دشمنان را ولی فقیه دانست و بر پشتیبانی بیش از پیش آحاد ملت از ایشان تاکید کرد. /936/پ202/ص
ارسال نظرات