۲۵ تير ۱۳۸۹ - ۱۷:۲۷
کد خبر: ۸۱۰۰۷
امام جمعه اردبیل:

تعارض رفتاری غرب نشانگر سردرگمی آنان در برابر اسلام است

خبرگزاری رسا ـ نماینده ولی فقیه در استان اردبیل گفت: اگر امروز در رفتار سران غرب تعارض می‌بینیم، به دلیل سردرگمی شدید دشمنان از اقتدار و عزتمندی نظام اسلامی است.
حجت ‌الاسلام و المسلمين سيدحسن عاملي، نماينده ولي فقيه در استان اردبيل،
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در اردبیل، حجت ‌الاسلام و المسلمین سیدحسن عاملی، نماینده ولی فقیه در استان اردبیل، امروز در خطبه‌های نماز جمعه با تبریک روز جانباز اظهار داشت: رجب و شعبان مقدمه ورود به رمضان است و هر کس در ماه شعبان یک روز روزه بگیرد، پیامبر (ص) را که این ماه متعلق به او است، یاری کرده است.

عضو خبرگان رهبری خاطر نشان کرد: با خواندن مناجات شعبانیه و استغفار بیشتر می‌توانیم در این ماه خود را مهیای حضور در رمضان عزیز و شریف کنیم.

وی در ادامه با اشاره به توطئه های شوم غرب در منطقه خاورمیانه تصریح کرد: اگر امروز آمریکا و سران استکبار سازمان ملل را ملعبه خود قرار داده و به عراق و افغانستان و دیگر ملل حمله کرده و در امور آنها دخالت می‌کنند، این نوعی حق ویژه است که نظام استکباری برای خود قائل شده است.

امام جمعه اردبیل ادامه داد: باید قدر انقلاب و امام عزیز را بدانیم چرا که تنها حکومتی که در برابر مدل‌ زیاده خواه نظام غرب ایستاده، نظام جمهوری اسلامی ایران است.

حجت الاسلام و المسلمین عاملی گفت: آمریکا به صراحت اعلام می‌کند که با 57 متخصص حوزه جنگ، دیپلماسی و فشارهای مختلف علیه ایران برنامه‌های تبلیغی بسیار گسترده‌ای را آغاز کرده و با صرف میلیاردها دلار بودجه نظامی 18 ماه است که نمی‌تواند با ایران مقتدر ما مبارزه کند.

خطیب جمعه اردبیل افزود: اگر امروز در رفتار سران غرب رگباری از تعارض را می‌بینیم به دلیل آن است که در سردرگمی شدید از اقتدار و عزتمندی نظام ما به عجز و ناتوانی افتاده و توان پاسخگویی به این همه هجمه را ندارد.

امام جمعه اردبیل در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به تغییر استاندار این استان اظهار داشت: دولت معظم با تغییر استاندار اردبیل به صلاحدید خود عمل کرده است و ما نیز تابع نظر دولت هستیم، چرا که معتقدیم دولت بهترین صلاح و خیراندیشی را برای مردم این دیار همیشه مدنظر داشته و دارد.

حجت الاسلام و المسلمین عاملی ادامه داد: امیدواریم استاندار اردبیل با دقت و دوراندیشی پروژه‌ها و طرح‌های شروع شده استاندار سابق را تا رسیدن به یک سرانجام مشخص پیگیری کرده و اجازه ندهد سرمایه‌گذاری‌های جذب شده تعطیل شود و یا سرمایه‌گذاری اقدام به ترک استان کند./۹۳۵/پ202/س
ارسال نظرات