۲۵ تير ۱۳۸۹ - ۱۷:۵۸
کد خبر: ۸۱۰۰۹
امام جمعه بهبهان:

وحدت جهان اسلام شکست حتمی استکبار جهانی را به همراه دارد

خبرگزاری رسا ـ امام جمعه بهبهان بیداری جهان اسلام و شکست سیطره پوشالی استکبار جهانی را نیازمند حفظ وحدت جهان اسلام دانست.
حجت الاسلام شکرالله سليماني امام جمعه بهبهان حجت الاسلام و المسلمين شکر الله سليماني
امام جمعه بهبهان
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، حجت الاسلام شکرالله سلیمانی، امام جمعه بهبهان، در خطبه های این هفته نماز جمعه ضمن گرامی داشت ماه شعبان، میلاد امام حسین(ع) و روز پاسدار مردم را به استفاده فرصت های معنوی این ماه سفارش و خاطرنشان کرد: شخصیت بی نظیر امام حسین(ع) که حافظ و پاسدار آیین پیامبر(ص) بود بهترین الگو برای پاسداران است.

حجت الاسلام سلیمانی ادامه داد: پاسداران باید برای تحقق بخشیدن به اهداف بلند و الهی انقلاب اسلامی، امام حسین (ع) را اسوه و الگوی خود قرار داده و به اصول و ارزش های اسلام و انقلاب پایبند باشند.

وی تبعیت کامل از ولایت و رهبری را مهم ترین عامل موفقیت ایران در مقابله با دشمن برشمرد و اظهار داشت: حفظ این ویژگی، برای تداوم انقلاب و خنثی کردن نقشه های دشمن بسیار ضروری است.

امام جمعه بهبهان با اشاره به میلاد حضرت ابوالفضل العباس(ع) و روز جانباز بیان داشت: علت برتری این شهید بزرگوار نسبت به دیگران، بصیرت بی نظیر، ایمان خدشه ناپذیر و ولایتمداری ایشان بود.

استاد حوزه علمیه به 26 تیرماه سالروز تشکیل شورای نگهبان اشاره و خاطرنشان کرد: بی تردید حفظ اسلامیت نظام و قوانین مصوب در مجلس شورای اسلامی و همچنین سلامت سلامت انتخابات به تلاش و حضور شورای نگهبان به عنوان یکی از مهم ترین ارکان نظام بستگی دارد و همه مسؤولان و مردم باید برای تقویت شورای نگهبان تلاش کنند.

وی با اشاره به بیانات مهم و ارزشمنتد مقام معظم رهبری در هفته گذشته تصریح کرد: برای دستیابی به پیشرفت های علمی، فنی و صنعتی و همچنین بیداری جهان اسلام و شکست سیطره پوشالی استکبار جهانی، حفظ وحدت جهان اسلام بسیار ضروری است./945/پ202/س
ارسال نظرات