۲۶ تير ۱۳۸۹ - ۰۹:۰۷
کد خبر: ۸۱۰۴۶
نماینده مجلس شورای اسلامی:

پیشرفت سی ساله کشور به برکت وجود ولایت فقیه است

خبرگزاری رسا ـ نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی گفت: ولایت فقیه در سی سال گذشته کشور را به سوی توسعه و پیشرفت سوق داده است.
ولايت فقيه
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در ارومیه، لاله افتخاری، نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی، شب گذشته ‌در همایش ولایت فقیه و جنگ نرم با اشاره به نقش ولی فقیه در پیشرفت جمهوری اسلامی ایران اظهار داشت: هم در زمان امام راحل و هم در حال حاضر ولایت فقیه توانسته است کشور را به سوی تعالی و عدالت پیش ببرد.

وی نقش امام راحل و مقام معظم رهبری در پیدایش و تداوم انقلاب اسلامی را بی بدیل عنوان کرد و گفت: ولی فقیه با پیروی از ائمه اطهار به عنوان راهنما مسیر درست و صحیح را به مردم نشان دادند تا ملت با قدم‌هایی استوار در راستای پیشرفت و تعالی کشور قدم بردارند.

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی در ادامه به نقش بانوان در طول انقلاب اسلامی پرداخت و خاطرنشان کرد: بانوان ایران اسلامی پرچمدار تربیت نسل ایران اسلامی هستند که باید برای ایفای هر چه بهتر نقش خود تلاش کنند.

افتخاری به بیان نمونه‌هایی از فداکاری بانوان در صدر اسلام اشاره و تصریح کرد: در دوره‌های مختلف بانوان جامعه اسلامی با قبول مسؤولیت‌های مختلف در خانواده و اجتماع، نقش مهمی را در گسترش مبانی اسلام ناب محمدی ایفا کرده اند.

یادآور می‌شود، همایش بزرگ ولایت فقیه و جنگ نرم با حضور اساتید حوزه و دانشگاه، صاحب نظران و اندیشمندان برجسته کشورمان و با همکاری استانداری و مشارکت تمامی دستگاه‌های اجرایی آذربایجان غربی از روز چهارشنبه در تالار شمس ارومیه آغاز به کار کرده است که عصر امروز پایان می‌یابد./936/پ202/س
ارسال نظرات