۲۸ تير ۱۳۸۹ - ۱۰:۱۲
کد خبر: ۸۱۲۱۴
مدیرکل تبلیغات اسلامی آذربایجان غربی:

ایجاد بصیرت در صدر برنامه‌های مبارزه با جنگ نرم قرار گیرد

خبرگزاری رساـ مدیرکل تبلیغات اسلامی آذربایجان غربی گفت: روشنگری و آگاهی بخشی در نظام اسلامی باید در صدر برنامه های مبارزه با جنگ نرم قرار گیرد.
آرشيو
حجت الاسلام سید محمد فخری، مدیرکل تبلیغات اسلامی آذربایجان غربی، در گفت‌و‌گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در ارومیه افزود: دشمنان تمام توان خود را از طریق جنگ نرم برای ضربه به اسلام و نظام جمهوری اسلامی ایران به کار گرفته اند که برای مقابله با آنها ایجاد بصیرت و روشنگری آحاد جامعه از ضرورت های مهم است.

 امام جمعه موقت ارومیه اضافه کرد: باید با استفاده از امکانات موجود در مقابل جنگ نرم دشمن بایستیم و نگذاریم دشمنان با دروغ های رسانه ای و تبلیغات پوچ بر افکار و عقاید ملت ایران تأثیر بگذارند.

حجت الاسلام سید فخری اظهار داشت: در سی سال گذشته با محوریت رهبر کبیر انقلاب اسلامی و مقام معظم رهبری فعالیت‌های بسیار مناسبی در جهت روشنگری مردم برای مقابله با توطئه های دشمنان انجام شده است که نتایج خوبی نیز در پی داشته است.

مدیرکل تبلیغات اسلامی آذربایجان غربی با اشاره به تأکید مقام معظم رهبری در جهت ایجاد بصیرت در بین اقشار مختلف مردم گفت: با توجه به رهنمودها و توصیه‌های رهبر انقلاب اسلامی می‌توان انقلاب را در مقابل توطئه‌های دشمنان بیمه کرد.

حجت الاسلام فخری وجود ولی فقیه را دفع کننده بسیاری از آسیب ها از نظام اسلامی عنوان و خاطرنشان کرد: باید قدر این نعمت الهی را بدانیم و بر پاسداری از این موهبت الهی همت کنیم.

امام جمعه موقت ارومیه همچنین به توجه اسلام برای حکومت ولی فقیه در دوران غیبت اشاره کرد و گفت: در آیاتی از قرآن و احادیث، این اصل مورد توجه قرار گرفته است./936/ت302/س
ارسال نظرات