۲۸ تير ۱۳۸۹ - ۱۲:۵۱
کد خبر: ۸۱۲۳۸

برگزاری یادواره شهدای سادات روستای اورازان طالقان

خبرگزاری رسا ـ مراسم بزرگداشت 38 شهید سادات روستای اورازان طالقان با حضور فرماندار کرج در محل گلزار شهدای این روستا برگزارشد .
برگزاری یادواره شهدای سادات روستای اورازان طالقان
به گزارش خبرگزاری رسا، مراسم بزرگداشت 38 شهید سادات روستای اورازان طالقان با حضور فرماندار کرج  عیسی فرهادی ، شهردار و شورای اسلامی بخش طالقان ،بخشدار طالقان و معاونان فرمانداری شهرستان ساوجبلاغ و جمع کثیری از خانواده شهدا و ساکنان طالقان در محل گلزار شهدای این روستا برگزارشد .

در این مراسم برات لو، معاون سیاسی وانتظامی استانداری تهران در سخنانی با تجلیل از ایثار و از خود گذشتگی شهدا گفت : نشانه های افتخار این مرز و بوم در جای جای کشور و در دورترین نقاط می درخشند.
 
وی افزود: شهدای گرانقدر ما بمانند ستارگانی هستند که در آسمان میهن اسلامی تا ابدیت با درخشش خود به ما یاد آوری می کنند که موفقیت‌های علمی و صنعتی و نظامی و در یک کلام اقتدار نظام ما مرهون خون شهداست.
 
این مسؤول کشوری اظهار داشت: ما کمترین کاری که می‌توانیم به انجام برسانیم تجلیل از مقام شامخ شهیدان است و خوشبختانه با همت مسؤولان و همسنگران این عزیزان مراسم یادواره ها و گرامی‌داشت‌ها هر روز پر شکوه تر از قبل انجام می گیرد.

وی یادآور شد: شهادت یک امر اتفاقی نیست ،به یک امر اتفاقی تقدسی تعلق نمی گیرد . تقدس مربوط به امری است که از روی شناخت و اراده و عمل باشد .

شهداء عملاً بما درس پیروی از ولایت را دادند و بانثار جان خود سر در ره دوست نهادند وما می توانیم با مطالعه وصیتنامه شهیدان سیره اخلاقی ونقشه راه خود را ترسیم نمائیم./917/د102/ص

ارسال نظرات