۰۴ مرداد ۱۳۸۹ - ۱۹:۴۶
کد خبر: ۸۱۸۷۲
وزیر کشور خبر داد؛

دستگیری برخی از عوامل تروریستی زاهدان

خبرگزاری رسا ـ وزیر کشور از دستگیری برخی از عوامل تروریستی حادثه مسجد جامع زاهدان خبر داد.
محمد نجار
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در اردبیل، مصطفی محمدنجار، وزیر کشور امروز در جمع خبرنگاران اردبیلی اظهار داشت: تعدادی از عوامل داخلی حادثه تروریستی مسجد جامع زاهدان دستگیر شده اند.

وی خاطر نشان کرد: سرنخ هایی نیز از دیگر عوامل و مسببان این حادثه تلخ بدست آمده که به زودی دستگیر خواهند شد.

نجار با بیان اینکه اشرار و تروریست ها در هر کجای کشور در امان نیستند، تصریح کرد: مسببان حادثه تروریستی زاهدان باید بدانند که ملت ایران پاسخی قاطع به جنایات آنها خواهند داد.

وی با تاکید بر قاطعیت و جدیت در برخورد با تروریست‌های شرق کشور اظهار داشت: دست های پنهان صهیونیزم و استکبار جهانی در این حوادث کاملا مشهود است.

محمدنجار افزود: انتظار ما از کشورهای همسایه این است که مراقبت بیشتری از مرزهای خود داشته باشند تا نگذارند چنین ناامنی‌هایی اتفاق بیفتد، هر گونه بی توجهی از همسایگان در این مورد غیرقابل بخشش است.

وی با ببان اینکه تروریست های شرق کشور هدایت شده از سوی صهیونیزم هستند، خاطر نشان کرد: اشغالگران منطقه از جمله آمریکا و انگلیس مسؤول ناامنی‌های منطقه هستند.

وزیر کشور با بیان اینکه دشمنان به دنیال تفرقه افکنی میان اقوام، مذاهب و قومیت های مختلف ایرانی هستند، ادامه داد: آنها می‌خواهند وحدت شیعه و سنی را بر عن زنند، غافل از اینکه حضور مردم در تشییع پیکر جانباختگان حادثه زاهدان نشان داد که وحدت مردم این منطقه ناگسستنی است./۹۳۵/پ202/ص
ارسال نظرات