۰۶ مرداد ۱۳۸۹ - ۱۰:۱۱
کد خبر: ۸۱۹۴۰

ادامه فعالیت‌های تحقیقی طلاب بناب تا ماه مبارک رمضان

خبرگزاری رسا ـ فعالیت‌های تحقیقی و پژوهشی طلاب حوزه علمیه حضرت ولی‌عصر(عج) بناب تا آغاز ماه مبارک رمضان ادامه خواهد داشت.
تحقيق و مباحثه
حجت الاسلام رضا باقری، مدیر روابط عمومی حوزه علمیه حضرت ولی‌عصر(عج) بناب، در گفت‌و‌گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در تبریز اظهار داشت: این مرکز علوم دینی در راستای کاربردی کردن دروس طلاب، هر ساله در فصل تابستان یک دوره آموزشی تحقیقاتی را برای طلاب در نظر می‌گیرد.

وی ادامه داد: بر این اساس طلاب پایه‌های اول، دوم و سوم حوزه علمیه بناب فعالیت‌های تحقیقاتی خود را از چهاردهم تیر‌ آغاز کرده و تا آستانه ماه مبارک رمضان ادامه خواهند داد.

حجت الاسلام باقری تشریح کرد: در این دوره تحقیقاتی، طلاب در طول روز فعالیت‌های پژوهشی متنوعی را در عرصه ادبیات و منطق انجام می دهند و با ارائه مقاله و تشکیل حلقه های مباحثه به جمع‌بندی و نظام‌مند‌کردن مسائل می‌پردازند.

وی گفت: ا‌ین دوره آموزشی کمک چشمگیری به طلاب این سه پایه تحصیلی برای مرور دروس سال تحصیلی گذشته و آمادگی و حضور ذهن جهت دروس سال تحصیلی جدید می کند.

مدیر روابط عمومی حوزه علمیه حضرت ولی‌عصر(عج) بناب خاطر‌نشان کرد: طلاب شرکت کننده در این دوره، همچنین در سلسله نشست‌های جریان شناسی حضور می‌یابند و با جریان‌های فکری و فرهنگی القائی از سوی دشمنان آشنا می‌شوند.

حجت الاسلام باقری در پایان با تأکید بر توجه مدارس علوم دینی به مسأله تحقیق و پژوهش اظهار داشت: فقه پویا در سایه تربیت طلاب محقق و دین پژوه محقق خواهد شد./935/پ203/س
ارسال نظرات