۰۶ مرداد ۱۳۸۹ - ۱۴:۱۰
کد خبر: ۸۱۹۶۷
نماینده ولی فقیه در امور حج و زیارت:

دشمنان درصدد ترسیم چهره‌ای خشن از اسلام هستند

خبرگزاری رسا ـ نماینده ولی فقیه در امور حج و زیارت گفت: دشمنان درصدد ترسیم چهره ای خشن و نامناسب از اسلام و حضرت ولی‌عصر(عج) هستند.
حجت الاسلام سيدعلي قاضي عسكر
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در بناب، حجت الاسلام سید علی قاضی عسکر، امروز در جمع طلاب و روحانیان حوزه علمیه حضرت ولی‌عصر(عج) و عموم مردم بناب در مصلای اعظم این شهر اظهار داشت: متاسفانه دشمنان در سال های اخیر در ترویج و گسترش نگاه غلطی که نسبت به امام زمان‌(عج) در میان برخی از عوام از گذشته وجود داشته، تلاش‌های گسترده‌ای را آغاز کرده‌اند.

وی ادامه داد: دشمنان درصدد آن هستند که از اسلام و امام زمان(عج) چهره ای خشن و بی رحم ترسیم کنند که پس از ظهورش شمشیر به دست می‌گیرد و مردم را به اسلام دعوت می‌کند و هرکس هم نپذیرفت گردن زده و جوی خون راه می‌اندازد.

حجت الاسلام قاضی عسکر تصریح کرد: با کمال تأسف این نگاه در جامعه شیعه نیز توسعه پیدا کرده است که گاهاً برای مزاح افراد به همدیگر می گویند و این خیانت بزرگی در توصیف امام زمان (عج) است.

نماینده مقام معظم رهبری در امور حج و زیارت شبهه افکنی در حوزه مباحث مهدوی را از دیگر ترفندهای دشمنان برای مقابله با فرهنگ سازنده انتظار دانست و گفت: امام زمان عدالتی را در جامعه ایجاد می کنند که مردم گرگ صفت نیز در کنار مردم عادی زندگی کرده و هیچ‌کس توان تعرض و خیانت به کسی را نخواهد داشت.

وی با تأکید بر گسترش مطالعات طلاب و روحانیان برای مقابله با شبهات دینی ابراز داشت: مردم باید زمینه‌های ظهور امام زمان‌(عج) را در مسیری که در روایات است، پیگیری کنند نه از مسیر دیگر، بنابر این رسالت حوزه های علمیه و روحانیت در این خصوص بسیار حساس و خطیر است./935/پ203/س
ارسال نظرات